Știm și noi că e ușor să strâmbăm din nas la starea economică a României, după cum și politicul ne cere nervi și parcă nici socialul nu ne face viața mai ușoară. Ne-am dori, cu siguranță, mai multe investiții, mai multe joburi și mai multe produse Made in România.
De-asta e foarte important să ne bucurăm atunci când vedem o afacere românească de succes. Care ne arată că se poate. Cifra de afaceri a companiei Farmec a depășit anul trecut 236 de milioane de lei (50,8 de milioane de euro), fiind înregistrată o creștere de 10% în comparație cu anul anterior.
Vezi și: Branduri românești care ne fac mândri peste hotare
Cresterea businessului a fost sustinută de vânzarile din cadrul rețelei magazinelor de brand, în creștere cu 40,35%, precum și de vânzările din magazinul online, care au raportat un avans cu 19,14%, comparativ cu aceeași perioada a anului precedent.
De asemenea, strategia producatorului clujean de expansiune pe piețele externe, precum și un nou parteneriat în China inițiat în 2018, au contribuit la evoluția cifrei de afaceri, înregistrându-se o majorare a vânzarilor la export cu 48,85% față de 2017.
Farmec, o poveste de succes cu aromă… românească
Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
La nivel național, Farmec deține o rețea proprie de 26 de magazine de brand, în 2018 fiind inaugurate 5 magazine în punctele cheie ale României. La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine.
„Piața cosmeticelor din România urmărește și se adaptează la trendurile internaționale, iar Farmec s-a preocupat întotdeauna de ceea ce își doresc consumatorii români, atât în ceea ce privește calitatea produselor, cât și în materie de preț. Astfel, planurile ambițioase și această grijă pentru frumos ne-au ajutat să ne menținem în topul celor mai importanți producători de cosmetice, iar trendul ascendent al vânzărilor înregistrat pe toate palierele, reprezintă confirmarea potențialului Farmec.
Continuând ritmul de creștere din ultimii ani, ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin consolidarea și dezvoltarea continuă a brandurilor existente, lansarea de noi produse și extinderea magazinelor de brand, care în momentul de față au ajuns la 26. De asemenea, un pas important în planurile pentru 2019 îl reprezintă proiectul de francizare pe plan local și internațional, care va începe în primul semestru al acestui an”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
[…] Citește și: Afacere românească… […]