Mergem la mall într-o mașină germană, vedem un film de la Hollywood, în timp ce mâncăm popcorn și bem un Sprite. Poate luăm și un desert: macarons sau cheesecake. Toate astea par extrem de naturale într-o lume în care globalizarea a permis brandurilor internaționale să ia cu asalt cele mai îndepărtate colțuri ale planetei. În amalgamul de branduri de care „ne lovim” în fiecare zi, să nu uităm totuși să cinstim și să respectăm mărcile noastre tradiționale, cele cu care ne mândrim peste hotare.

Dacă americanii au Ford, nemții au Volkswagen, iar francezii defilează cu Renault, românii se pot uita cu mândrie la un automobil Dacia. Brand din ce în ce mai apreciat peste hotare, modelele Dacia sunt lipsite de fițe, cu un raport calitate-preț imbatabil. Dacia a vândut anul trecut peste 655.000 de vehicule în lume. Nu-i puțin deloc.

Născut în 1964, sub comunism, brandul ROM a trecut testul timpului și iată că, după jumătate de secol, se bucură de o popularitate imensă, atât în rândul românilor, cât și în afara țării. Zeci de milioane de unități ROM sunt vândute anual de compania Kandia Dulce, fiind un desert simplu, ieftin și delicios.

 

Compania Farmec a făcut minuni cu brandul Gerovital, fiind unul dintre cele mai importante produse românești care ajung în coșurile de cumpărături din toată lumea. Cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc rămâne un brand emblemă pentru România, portofoliul companiei impresionând o lume întreagă prin produsele sale moderne, concepute în laboratoare ultra-performante. Farmec are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări, între care Japonia, Spania, Italia, Portugalia, Cehia, Norvegia, Croatia sau SUA. Pe lângă popularitatea crescută la nivel mondial, Farmec se implică activ în susținerea proiectelor de impact, atât pe plan local, cât și național. Astfel, în ultimii 2 ani, cu ocazia aniversării a 50 de ani a brandului Gerovital, Farmec a susținut, în calitate de partener, peste 25 evenimente din domeniul sportiv, muzical, al cinematografiei, al educației și dezvoltării personale și a demarat campanii de responsabilitate socială. Cel mai recent exemplu este Festivalul Cerbul de Aur 2018, un eveniment de tradiție.

Pufuleții Gusto se vând în țări precum Germania, Anglia, Italia, Olanda, Irlanda sau Grecia. Păi cum? Iaca, tocmai străinii fițoși sunt fascinați de rețeta noastră simplă, o combinație de mălai cu apă. Potrivit reprezentanților companiei Pheonixy, pufuleții sunt 100% naturali. Compania este lider de piață în România, cu o cotă de peste 70%.

Acestea sunt doar câteva dintre mărcile românești cu „priză” la consumatorii din alte țări, listă fiind una destul de lungă cu nume precum Petrom, Arctic, Antibiotice, RCS&RDS, Bitdefender sau Musette. Tu ce branduri românești susții? Lasă mai jos un comentariu și spune-ne ce alte mărci îți plac și de ce.

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *