SocialPedia revine în forță cu o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 21 a SocialPedia, singura conferință lunară de social media din România, are loc pe 15 decembrie 2020, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții sunt: Maurice Munteanu, Fashion-Editor ELLE România, Gabriela Lungu, Founder WINGS Creative Leadership Lab & Global CD Geometry UK, Teodora Istrati, creator de conținut @Teo’s Kitchen și Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting.

În 2020 campaniile de influencer marketing reprezintă o componentă vitală în strategia de comunicare a unui brand. Creatorii de conținut relevanți pentru business pot genera vizibilitate și conversii, atunci când sunt implicați în campanii care li se potrivesc. Dar cine ia cele mai bune decizii în ceea ce privește conținutul publicat și influencerii aleși? 

SocialPedia – ediția 21: Despre campanii cu influenceri și smart leadership

Influencerii sunt lideri de opinie pentru comunitățile lor, pe care le cunosc cel mai bine. Dar cum reușesc să ajungă acolo și cum pot aborda provocările apărute pe parcurs?  Pentru că, să nu uităm, sunt tot oameni și ei duc la rang de artă comunicarea “human to human”.

Invitații SocialPedia 21 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Ce este o strategie de Influencer Marketing și cum trebuie să arate ea?
  • Ce obiective are o strategie de Influencer Marketing și cum să urmărim rezultatele?
  • Cum poți implica influencerii în strategia brandului?
  • Cum să îți dezvolți propriile proiecte de content, în calitate de influencer?
  • Ce înseamnă să comunici convingător și eficient? Cum devii un lider în domeniul tău?
  • Cum ne adaptăm profesional situațiilor neprevăzute care apar, inclusiv în pandemie?

Citește și: SocialPedia 20…

“Toată lumea își dorește campanii de Influencer Marketing pentru branduri, însă care este cheia succesului în acest domeniu? Ce au de spus brandurile, pe de o parte, și influencerii, de cealaltă parte? Este foarte important să existe o comunicare constantă, relevantă și consistentă pentru ca rezultatele să fie vizibile. Invitații noștri vor discuta despre toate aceste aspecte. În plus, am ales să vorbim și despre leadership și abordarea corectă a provocărilor profesionale ce apar în această perioadă plină de neprevăzut. Ne dorim să aducem informații prețioase participanților, direct de la specialiști din domeniu,” declară organizatorii evenimentului.

SocialPedia 21: ce subiecte vor aborda speakerii

Maurice Munteanu, Fashion-Editor ELLE Romania, vorbește despre implicarea influencerilor în strategiile de brand și despre colaborarea de lungă durată pe care o are cu Answear România.

Gabriela Lungu, Founder WINGS Creative Leadership Lab & Global CD Geometry UK, aduce partea tehnică și perspectiva specialistului în campaniile de influencer marketing.

Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting, vorbește despre componenta de smart leadership și despre adaptarea la job/ca antreprenor/freelancer într-o lume în continuă schimbare.

Teodora Istrati, creator de conținut @Teo’s Kitchen, povestește despre campaniile de influencer marketing în care este implicată și despre crearea conținutului de calitate în acest domeniu.

Biletele sunt disponibile online și pot fi cumpărate de aici:   https://socialpedia.eu/socialpedia-21/

Citește și: SocialPedia 19…

Lifestyle & Leisure

One reply to “SocialPedia a ajuns la ediția 21”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *