SocialPedia revine în forță cu o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 20 a SocialPedia, singura conferință lunară de social media din România, are loc pe 24 noiembrie 2020, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții sunt: Laura Mușuroaea, creator de conținut, Marian Hurducaș, marketing & strategy consultant, Nadia Gorduza, medic psihoterapeut, și Ariel Constantinof, creator de conținut.

Conținutul, de orice fel, nu reprezintă nimic fără o strategie. În 2020, specialiștii din social media și brandurile nu mai pot spera că postările cu cafele și pisici vor duce la îndeplinirea obiectivelor de business.

În același timp, atunci când în strategie intră și influencerii, lucrurile se complică, iar drumul până la conținutul de calitate nu mai pare la fel de ușor. În acest fel, apare frica de a lua decizii, de a ieși din bulă, frica de diferențiere. Atât personal cât și profesional.

Citește și: SocialPedia 19…

Ce subiecte vor aborda invitații SocialPedia 20

Invitații SocialPedia 20 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Ce este o strategie de content și cum trebuie să arate ea?
  • Ce obiective are o strategie de content și cum să urmărim rezultatele?
  • Cum poți implica un creator de conținut în strategia brandului?
  • Cum să îți dezvolți propriile proiecte de content, în calitate de influencer?
  • Care sunt mecanismele din spatele fricii?
  • Cum putem să ne pregătim pentru a lua decizia schimbării?

“Content is king. Așa se spune. Noi credem că rege este doar conținutul de calitate care face parte dintr-o strategie de marketing și ajută brandurile să își atingă obiectivele S.M.A.R.T. (Specifice, Măsurabile, Accesibile, Relevante și încadrate în Timp). Despre aceste lucruri vrem să discutăm la SocialPedia 20 alături de invitați. În plus, această perioadă dificilă ne-a acutizat numeroase frici personale și profesionale. La eveniment, vom afla și cum să le gestionăm pentru a putea lua mai multe decizii care să ne schimbe viețile în bine.”

Organizatorii evenimentului SocialPedia 20

Laura Mușuroaea, Influencer & Content Creator, vorbește despre implicarea creatorilor de conținut în strategia brandului.

Marian Hurducaș, Marketing & Strategy Consultant, explică ce este o strategie de conținut și cum trebuie să arate. Ce obiective are o astfel de strategie de content și cum pot fi urmărite rezultatele.

Medicul psihoterapeut Nadia Gorduza susține o sesiune despre mecanismele din spatele fricii. Cum putem să ne pregătim pentru a lua decizia schimbării?

Ariel Constantinof, Content Creator & Storyteller, povestește despre dezvoltarea propriilor proiecte de content, în calitate de influencer.

Citește și: SocialPedia 18…

Bilete la SocialPedia 20

Biletele sunt disponibile online și pot fi cumpărate de aici:   https://socialpedia.eu/events/socialpedia-20/

Lifestyle & Leisure

2 Replies to “SocialPedia 20: Despre conținut de calitate și frici cu Laura Mușuroaea, Marian Hurducaș, Nadia Gorduza și Ariel Constantinof”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *