Micro-Influencers Campaigns în 2022 este tema SocialPedia 37, adică adică a celei de 37-a ediţie a evenimentului cu acelaşi nume. Acesta este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 10 mai 2022, de la ora 18:30.

Speakerii acestei ediții sunt: Nicoleta Scarlat, manager vânzări și marketing Eisberg România, Alex Grecu, creator de conținut, și Cristian Mărgărit, nutriționist.

Despre ce este vorba la SocialPedia 37

În cadrul SocialPedia 37 organizatorii şi-au propus să discute despre ce înseamnă să creezi strategia de comunicare pentru un brand sau pentru un produs pe o piață care nu este dispusă să îl accepte cu brațele deschise. În plus, invitaţii vor afla cât de importante sunt campaniile cu micro-influenceri în toată această ecuație, dar şi cum funcționează întreg procesul de comunicare online și cum trebuie să se adapteze brandurile care au produse de nișă.

La final, participanții sunt invitați la o discuție despre nutriție. În cadrul acesteia, vor descoperi cum să se hrănească sănătos și cum să aleagă produsele care le fac cel mai bine. În plus vor afla totul despre alimentaţia în momente stresante, aşa cum sunt examenele, deadline-urile sau pitch-urile.

La ce întrebări şi-a propus să răspundă evenimentul?

Margetingul digital este un domeniu în continuă evoluţie, în care apar frecvent noi întrebări. De ce ar trebui marketerii să mizeze pe campanii cu micro-influenceri pentru brandurile pe care le reprezintă? Organizatorii SocialPedia 37 ştiu că micro-influencerii au comunități mai mici, dar mai targetate și mai eficiente. Sunt mai credibili și mai autentici, iar postările lor au un engagement mai mare și conversii mai bune. Statisticile arată că market share-ul micro-influencerilor a crescut de la 89% în 2020, la 91% în 2021.

În plus, pentru ca marketerii, influencerii, creatorii de conținut și social media managerii să funcționeze la capacitate maximă, cu toţii au nevoie de o nutriție sănătoasă, de hidratare, de sport și de relaxare. Doar un sfert dintre români mănâncă fructe zilnic, doar 18,4% din populație consumă legume în fiecare zi, iar 63% dintre români nu fac niciodată exerciții fizice sau sport. Toate acestea şi multe altele, vor fi discutate pe larg la SocialPedia 37!

Alte puncte importante ale evenimentului?

  • Cum comunici online atunci când ai un produs de nișă?
  • Cât de importante sunt campaniile de influencer marketing pentru brandurile de nișă?
  • Cât de eficienți sunt micro-influencerii?
  • Ce înseamnă să fii micro-influencer și cum ajungi să fii implicat în campanii?
  • Ce să mănânci ca să te menții sănătos și în formă?
  • Trucuri de alimentație pentru perioadele stresante de la job sau din business.

Ce spun organizatorii evenimentului?

Toată lumea vorbește despre campaniile de Influencer Marketing, în general, dar mai puțin despre campaniile care implică micro-influenceri. La această ediție SocialPedia abordăm acest subiect și vorbim aplicat despre un brand căruia i-a fost (și încă îi este) greu să vândă pe piața din România. Apoi, discutăm despre nutriție și despre cât de important este să ne menținem o stare de sănătate optimă atunci când lucrăm în online.

organizatorii SocialPedia 37

Cum poţi participa la eveniment?

Înscrierile gratuite la SocialPedia 37 se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-37

Citeşte şi: SocialPedia 35…

Citeşte şi: SocialPedia 36…

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *