Ediția 36 a SocialPedia are ca temă „Influencer Marketing în 2022”. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 5 aprilie 2022, de la ora 18:30.

La această ediție SocialPedia se va discuta despre ce presupun campaniile de Influencer Marketing în 2022, atât în viziunea creatorilor de conținut, cât și în viziunea oamenilor din agenții. Sunt informații prețioase, pe care orice specialist în comunicare online trebuie să le cunoască. Robert Feraru oferă perspectiva specialistului care implementează campanii de Influencer Marketing, în timp ce Mihnea Ratte vine cu perspectiva fotografului în campanii cu influenceri.

Marketerii vor mări bugetele alocate campaniilor cu influenceri în 2023, conform grin.com. 60% dintre specialiști susțin și că cel mai eficient tip de conținut pentru brandurile lor este cel generat de influenceri. Iar consumatorii încep să urmărească din ce în ce mai mult creatori de conținut care arată ca oameni „obișnuiți”.

Personalizarea, diversitatea, egalitatea și incluziunea sunt cuvintele care caracterizează campaniile de Influencer Marketing în 2022. Invitații SocialPedia 36 vor aborda toate aceste aspecte.

Apoi, participanții sunt invitați la o discuție despre educație financiară cu Sergiu Penciu, în care învață să economisească și să se descurce într-o lume care se schimbă rapid.  Iar antreprenorii, freelancerii, influencerii, dar și angajații vor primi trucuri utile despre cum să-și administreze veniturile.

VEZI ȘI: EXPOZIŢIA „CHIPURI ȘI CĂMEȘI” SPUNE POVESTEA IILOR ŞI CĂMĂŞILOR ROMÂNEŞTI

România se află pe ultimul loc în Europa în ceea ce priveşte educaţia financiară. Doar 1 din 5 români are o înţelegere destul de bună a produselor financiare (conform agenţiei de rating Standard & Poor’s), faţă de 1 din 3 cetăţeni globali. Rata de educație financiară în România este de 21% față de 52% media din UE și 65% în țările nordice, scriu cei de la Scoaladevalori.ro.

Speakerii acestei ediții sunt: Robert Feraru, Social Media Manager @ Kooperativa 2.0, Mihnea Ratte, fotograf și Sergiu Penciu, Profesor de Educație Financiară.

Subiectele abordate în cadrul SocialPedia 36

  •       În ce punct se află industria de Influencer Marketing în 2022?
  •       Cum arată o colaborare eficientă între un influencer și un client?
  •       Cum se implementează o campanie de Influencer Marketing? Cum se stabilesc obiectivele și calendarul editorial?
  •       Ce trebuie să știe cei care vor să devină influenceri?
  •       Cum economisești bani într-o lume aflată în continuă schimbare?
  •       Cum îți administrezi veniturile dacă nu sunt fixe (ești antreprenor, freelancer)?
  •       Tips & tricks despre educația financiară.

În 2022, se vorbește foarte mult despre autenticitate în campaniile de Influencer Marketing. Iar atât creatorii de conținut, cât și agențiile trebuie să se adapteze. Cum se implementează „ca la carte” o campanie cu influenceri, ce funcționează, ce nu funcționează? Sunt întrebări la care invitații noștri cu experiență vor răspunde pe 5 aprilie 2022, la eveniment. Apoi, ne-am gândit să îi provocăm pe participanți la o discuție despre educația financiară, atât de necesară, indiferent de domeniul de activitate. Cu siguranță vor primi informații prețioase.”, declară organizatorii evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-36

Despre Speakeri

Robert Feraru – Managing Partner& Social Media Manager @ Kooperativa 2.0

Robert Feraru este specialist în jurnalism și științele comunicării cu experiență în realizarea și optimizarea strategiilor de comunicare, monitorizarea competitorilor și managementul comunităților. Coordonează departamentul de social media din cadrul agenției Kooperativa 2.0 format din 10 persoane și a pregătit peste 70 de branduri pentru a se poziționa corect în mediu digital oferind servicii de consultanță sau susținând workshop-uri pentru acestea.

Mihnea Ratte – fotograf

Mihnea Ratte este fotograf de peste 15 ani, dar și-a început cariera ca jurnalist. De când a descoperit camera foto, noul lui scop în viață a fost să arate celor din jurul lui cum și ce vede el. Așa a ajuns să spună despre el că este fotograf fericit, pentru că în fiecare zi face ce îi place. Crede că, atât în fotografie cât și în crearea de conținut, important este să transmiți ce simți.

Sergiu Penciu – Profesor de Educație Financiară

Sergiu Penciu este absolvent de jurnalism cu master în publicitate și doctorat în inginerie și management. Pasionat de tot ceea ce vine din zona de educație financiară și digitalizare. Profesor de Educație Financiară și Supervizor Digital Engagement în cadrul BCR cu veleități antreprenoriale printre care amintim cel mai nou proiect al sãu, Lădița cu Bunătăți, Sergiu este o persoană pragmatică și plină de energie care caută mereu să dezvolte idei și să investească în acestea. Cu peste 5.000 de persoane care au participat la workshopurile sale de Educație Financiar Antreprenorială, crede că poate schimba mentalități și că educația stă la baza tuturor acțiunilor care ne pot face viața mai simplă. Ideea fără acțiune rămâne doar un vis frumos.

Powered by Lidl România

Partener Media: Kiss FM

Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC.

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *