Calvin Klein a inaugurat primul magazin CALVIN KLEIN JEANS din București. Acesta se află în incinta București Mall – Vitan, primul centru comercial modern din România, şi este operat de SARKK SA, distribuitorul exclusiv și partenerul de franciză CALVIN KLEIN pe plan local.
Situat la parterul centrului comercial, primul magazin CALVIN KLEIN JEANS din România are o suprafaţă de 160 de metri pătraţi. Cele mai recente colecții CK, precum CK Jeans, CK Footwear & Accessories și CK Underwear, destinate atât femeilor, cât și bărbaților pot fi achiziţionate din noul magazin din Bucureşti Mall – Vitan.
Noua colecție CALVIN KLEIN JEANS pentru vară 2020 se remarcă prin noi piese emblematice, îndrăznețe, în timp ce pune accent pe inclusivitate, cu stiluri esențiale pentru toate măsurile. În plus, colecția CK FOOTWEAR & ACCESSORIES pentru vară 2020 este distractivă şi funcțională. O colecție de stiluri având în centru utilitatea, reîmprospătată cu detalii constând în logo-uri îndrăznețe, atât inspirate din arhivă, cât și noi.
Vezi și: 3 ținute de vară inspirate de lecturi
Totodată, echipa CALVIN KLEIN a luat toate măsurile necesare pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților. Precauții stricte, în conformitate cu instrucțiunile oficiale, au fost implementate în noul magazin, astfel încât clienții să se poată bucura de experiența lor de cumpărături fără griji și să descopere lumea CALVIN KLEIN: îndrăzneață, distractivă, inspirată.
Noul magazin CALVIN KLEIN JEANS din Bucureşti Mall – Vitan prezintă cel mai recent concept CALVIN KLEIN de design, cu o estetică modernă, minimalistă și simplă, finisaje din beton și detalii în culori pop-up atât de reprezentative pentru valorile de bază ale brandului.
Despre Calvin Klein, Inc.
CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle la nivel global ce exemplifică idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare. Compania urmărește să transmită emoție și să inspire publicul folosind imagini incitante și linii surprinzătoare ce trezesc simțurile.
Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin estetica, simplă, curată și modelele inovatoare.
Vezi și: De ce ordinea nu este soluția perfectă pentru o viață mai bună și mai frumoasă