Dove Men+Care lansează ”Real Strength”, o campanie despre adevărata putere a bărbatului modern. Bărbatul puternic din ziua de astăzi este mai mult decât un bărbat cu statut, influență sau putere fizică. 90% dintre bărbații din întreaga lume văd în grija față de ceilalți un semn de putere, conform unui studiu recent realizat de Dove Men+Care, unul dintre brandurile de îngrijire personală pentru bărbați din portofoliul Unilever. Mai mult, 86% dintre bărbați afirmă că definiția masculinității a evoluat (comparativ cu generația din care fac parte tații lor), dar că felul în care aceasta este reprezentată în media nu s-a schimbat.

În acest context, Dove Men+Care lansează campania ”Real Strength”, o campanie care surprinde viziunea actuală despre masculinitate, aducând în prim plan un alt atribut al acesteia, grija pe care o are bărbatul modern pentru cei din jur. Parte integrantă a noii campanii, spotul ”Real Strengths Moments” prezintă momentele din viața fiecărui bărbat în care grija și atenția față de ceilalți și față de sine îl fac mai puternic.

Un studiu despre ce conferă putere unui bărbat

Campania a fost dezvoltată plecând de la un studiu realizat la nivel global de Dove Men+Care pentru a afla care sunt percepțiile bărbaților din lumea întreagă despre masculinitate și despre ce anume îi face pe ei să se simtă cu adevărat puternici.

Studiul ”Grija îl face pe bărbat mai puternic” a fost realizat în 2014 în parteneriat cu cercetătorul și sociologul Dr. Michael Kimmel și subliniază faptul că, deși dorința de protecție și grija față de ceilalți au fost întotdeauna importante pentru bărbați, ce s-a schimbat este importanța acestora în definiția modernă a calitaților unui bărbat „puternic”.

Îngrijire pentru un + de putere

Conform noului studiu efectuat de Dove Men+Care:

  • 91% dintre bărbați consideră că este necesar să aibă grijă de ei înșiși pentru a putea avea grijă și de ceilalți. Acest lucru presupune inclusiv atenția acordată îngrijirii personale
  • 86% dintre bărbați susțin că semnificația masculinității s-a schimbat în comparație cu generația din care fac parte tații lor
  • 9 din 10 bărbați percep latura lor grijulie ca pe un semn de putere
  • Doar 7% dintre bărbații din întreaga lume se regăsesc în felul în care este reprezentată masculinitatea în presă

Despre gama Dove Men+Care:

Dove Men+Care, unul dintre brandurile de îngrijire personală pentru bărbați din portofoliul Unilever, oferă o gamă de produse de îngrijire superioară pentru un confort total al pielii și o senzație de prospețime de durată, care nu pot fi obținute cu produse de îngrijire pentru bărbați obișnuite.

Beauty & Make-up

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *