SocialPedia 51, noul eveniment marca SocialPedia, are drept temă „Influencer Marketing în 2023.” Evenimentul este dedicat tuturor românilor pasionaţi de digital și se va organiza offline, pe 8 august 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București. Este powered by Lidl România.

Speakerii acestei ediții sunt: Adrian Anghel – Senior Digital Manager @ Golin România, Cristina Stroiu – Senior Digital Associate @ Golin România și Alina Greavu – Content Creator @ Aluziva.

Cum să participi gratuit la SocialPedia 51

Înscrierile sunt gratuite şi se pot face uşor aici:

De ce ar trebui să vorbim despre influencer marketing în 2023

Până la finalul anului 2023 se așteaptă ca industria de influencer marketing să ajungă la valoarea de 21,1 miliarde de dolari, cu 29% mai mult decât anul trecut. Acest lucru înseamnă că brandurile alocă bugete din ce în ce mai mari pentru campaniile cu influenceri și creatori de conținut.

Mai mult, anul 2023 aduce o schimbare: companiile încep să lucreze din ce în ce mai mult cu nano și micro influenceri, în detrimentul macro influencerilor și vedetelor. În acest moment, TikTok este cel mai popular canal pentru campaniile de influencer marketing, depășind Instagram pentru prima oară la nivel global. Cele două platforme sunt urmate îndeaproape de Facebook și YouTube.

La ce întrebări răspunde evenimentul SocialPedia 51

Având în vedere datele prezentate mai sus, apar multe întrebări relevante atât pentru marketeri şi branduri, cât şi pentru creatorii de conţinut. Cum reușesc brandurile să identifice cei mai potriviți influenceri pentru campaniile lor? Cum pot influencerii și creatorii de conținut să creeze conținut pentru audiențele lor, astfel încât să rămână în continuare relevanți?

Evenimentul SocialPedia 51 şi-a propus să prezinte cele mai noi trenduri în influencer marketing, dar şi studii de caz și informații practice direct de la branduri și agenții. Mai mult, el aduce în atenţia publicului povestea Aluzivei, o creatoare de conținut care reușește să schimbe, picătură cu picătură, lumea din jurul său.

SocialPedia 51 va aborda următoarele subiecte, cu vocea speakerilor prezenţi la eveniment:

  • Cum alegi influencerii potriviți pentru brandul tău în 2023?
  • Cum arată o campanie de influencer marketing executată corect?
  • Care sunt cele mai mari provocări pe care le au brandurile, agențiile și creatorii de conținut atunci când lucrează împreună?
  • Cum pot influencerii să comunice relevant și autentic pentru comunităților lor și să atragă atenția brandurilor în același timp?
  • Cum își aleg influencerii subiectele despre care postează și cum decurge procesul de creație?
  • Cum reușesc creatorii de conținut să facă schimbări reale în comunitățile lor și în lume?

Ce spun invitaţii

Zona de influencer marketing este în continuă dezvoltare, iar dacă vorbim despre această economie, vom observa o creștere exponențială în ultimii ani. Brandurile se îndreaptă tot mai tare către creatori de conținut și influencers pentru a-și comunica mesajele, diferența o face modul în care aleg să comunice alături de ei. Despre asta, dar și multe altele vom discuta la SocialPedia, unde vom atinge cât mai multe zone ale colaborării dintre branduri și influencers,” arată Adrian Anghel, Senior Digital Manager @ Golin România.

Ce spun organizatoarele evenimentului

„Campaniile de influencer marketing nu au lipsit nici anul acesta din strategiile de comunicare ale marilor branduri. De aceea, pentru ediția din luna august am decis să ne adresăm atât companiilor, cât și crestorilor de conținut. Vom descoperi împreună informații prețioase despre implementarea campaniilor cu influenceri, dar și trucuri pentru creatorii de conținut care vor să-și dezvolte comunități autentice în jurul lor,” au declarat organizatoarele evenimentului.

Despre evenimente SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul SocialPedia? Sã contribuie la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Citeşte şi: SocialPedia 49…

Citeşte şi: SocialPedia 48…

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *