În luna februarie, SocialPedia a găzduit o nouă ediție adaptată noului context, online, și dedicată TikTok. SocialPedia23 a avut loc pe 16 februarie 2021, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții cu tema “TikTok în 2021” au fost: Laura Savu, Global Community Manager TikTok, Ovidiu Mureșanu, Digital Gentleman, Robert Tatoi, video marketing expert, și Ana-Maria Udriște, avocat.
Lansat la nivel mondial în 2018, după ce ByteDance a cumpărat Musical.ly, TikTok a reușit să crească de la an la an. A fost cea mai descărcată aplicație a anului trecut și a depășit Instagram ca număr de utilizatori în România. În luna decembrie, TikTok avea 5.364.860 de utilizatori români, 22.36% în categoria 18-24 ani și 26.27% în categoria 25-35 ani. Publicul 13-15 ani înseamna 18%, în timp ce publicul de 15-17 ani reprezenta 3.77%. 13.37% dintre utilizatorii de pe TikTok au peste 35 de ani.
Citește și: SocialPedia 22…
Invitații SocialPedia 23 au discutat despre fenomentul TikTok în România și în lume și au încercat să răspundă la întrebări precum:
- Care sunt previziunile pentru TikTok în următorii ani?
- Ce înseamnă să fii creator de conținut pe TikTok?
- Cum este publicul de pe TikTok în comparație cu alte rețele sociale?
- Cum pot integra brandurile TikTok-ul în strategia lor de conținut?
- Ce este legal și ce nu este legal să faci în social media, atât din perspectiva brandurilor, cât și din perspectiva creatorilor de conținut și a utilizatorilor?
“La finalul anului trecut, TikTok a depășit Instagram ca număr de utilizatori în România. Un semnal atât pentru creatorii de conținut, cât și pentru branduri. Industria se schimbă, evoluează, la fel și tendințele. De aceea, am considerat că este obligatorie o discuție despre rețeaua socială a momentului, în care am descoperit care sunt toate lucrurile cool, dar mai ales educative și inspiraționale, ce se pot face în platformă. Laura Savu, Global Community Manager TikTok, a discutat despre trenduri și previziuni în următorii ani, Ovidiu Mureșanu și Robert Taloi au vorbit despre crearea de conținut pe TikTok, iar Ana Maria Udriște a avut grijă să ne spună ce avem voie și ce nu avem voie să facem în social media. Așa cum am promis, a fost o discuție extrem de utilă pentru toți care lucrează în online”, au declarat organizatorii evenimentului.
Citește și: Dariana Muntean…
[…] Citește și: SocialPedia 23… […]