Compania Farmec nu este doar acel nume care ne unește cu generațiile trecute, ci și cel mai mare producător român de cosmetice. Probabil și cel mai cunoscut, atât în țară, cât și în străinătate. Farmec înseamnă pentru noi succes made in România, atât în ceea ce privește portofoliul de branduri, cât și în privința planurilor și strategiilor de expansiune. Toate aceste lucruri sună foarte bine în teorie, dar important este și cum se descurcă o companie să-și păstreze și să-și dezvolte influența pe piață. Să aflăm cum s-a descurcat Farmec în 2018.
Prima gamă completă de makeup creată de Farmec
Conform unui comunicat de presă, Farmec a început 2018 în forță, marcând o nouă etapă în evoluția brandului Gerovital: pătrunderea pe segmentul de cosmetică decorativă. Astfel, compania a anunțat cu mândrie lansarea gamei de makeup Gerovital Beauty. Aceasta a fost surpriza anului pentru pasionatele de beauty și makeup, care au acum la dispoziție noi produse de calitate, made in România, la prețuri convenabile. Pe parcursul anului, alte patru game au fost modernizate, conform declarațiilor: Doina, Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent, Aslavital Mineralactiv și Gerovital Tratament Expert.
Mai ușor de găsit în magazinele proprii
Magazinele proprii ale companiei nu mai sunt o noutate, dar e bine să știm că numărul deschiderilor a continuat în 2018, Farmec dorind să se apropie de clientele din toată țara. 5 noi magazine au fost deschise anul trecut, completând astfel o rețea de 26 de magazine Farmec și Gerovital în toată țara. Noile magazine în care produsele made in România pot fi găsite ușor și se află în Oradea, Constanța, Cluj-Napoca și București. Două magazine diferite au fost deschise în Capitală anul trecut: unul în Centrul Comercial Sun-Plaza și altul în Centrul Vechi.
100 de ani de frumusețe în România
2018 a fost și anul Centenarului, iar acest lucru a inspirat farmec să se dedice unei campanii de responsabilitate socială corporativă numită„Unirea la feminin”. Această inițiativă și-a propus să crească nivelul de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. În perioada 1 martie – 1 decembrie, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate de românce a fost transformată în seturi de produse de îngrijire personală. Peste 500 de femei din grupuri vulnerabile au beneficiat de kit-uri de îngrijire Gerovital și au participat la momente artistice pregătite în colaborare cu ONG-ul Beard Brothers.
Vânzările duc povestea mai departe
Farmec a reușit să continue povestea de succes și în 2018 datorită vânzărilor din rețeaua magazinelor de brand, în creștere cu 40% anul trecut, dar și a vânzărilor online. Acestea din urmă au înregistrat o creștere de 19% față de 2017, semn că totul e mai ușor dacă e la doar un click distanță. În top 3 vânzări ale magazinelor de brand în 2018 se află gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Equilibrium și Gerovital Luxury. În ceea ce privește comerțul online, cele mai vândute 3 game au fost Aslavital Mineralactiv, Gerovital Beauty si Gerovital Tratament Expert.