„The Power of Instagram” este tema SocialPedia 43, un eveniment powered by Lidl România și sponsored by Samsung România. Această ediţie este dedicată tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 15 noiembrie 2022, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii SocialPedia 43 sunt: Lorena Șerban – Content Creator, Arnold Vieriu – Managing Partner Bad Habits Agency, și Eli Neicuț – Creator de Conținut @ elivorbeste.
Despre ce e vorba?
Conform celor mai recente statistici, pe Instagram erau 1,4 miliarde de utilizatori la nivel global în luna iulie 2022, aceasta devenind una dintre cele mai „active” platforme sociale. 60% din audiența platformei este formată din persoane cu vârste între 18 și 34 de ani.
Utilizatorii adulți de Instagram folosesc aplicația 30 de minute pe zi, în medie, iar 9 din 10 utilizatori urmăresc clipuri în fiecare săptămână. 500 de milioane de conturi folosesc Instagram Stories în fiecare zi, în timp de 58% dintre utilizatori susțin că sunt mult mai interesați de un brand după ce îl văd în Story, conform Hootsuite.
Instagram este rețeaua socială preferată a Generației Z. De aceea, este important pentru branduri și creatorii de conținut să genereze conținut relevant și eficient pentru comunitățile care s-au format în jurul lor. „Comunitate” este în continuare cuvântul anului 2022.
La SocialPedia 43 speakerii şi organizatorii şi-au propus să aducă în atenţia publicului tot ce înseamnă Instagram acum, dar și să vorbească despre viitor: tendințe, autenticitate, empatie și social media for good.
La ce întrebări răspunde SocialPedia 43?
Organizatorii şi speakerii vor aborda următoarele subiecte:
- Cum se construiește relația dintre un brand și un creator de conținut pe Instagram?
- Cum ajungi să ai un Reel mai vizualizat decât al lui Kylie Jenner?
- Cum rămâi autentic și deschis pe Instagram, în comunitatea ta?
- Care sunt cele mai noi trenduri pe Instagram?
- Cum faci conținut pe Instagram pentru branduri? Dar pentru influenceri?
- Cum măsori rezultatele pe Instagram?
- Tips & Tricks pentru super conținut pe Instagram.
- Cum faci să rămâi autentic pe Instagram și să creezi o comunitate activă care chiar se implică?
- Cum folosești Instagram pentru a face fapte bune, pentru a te implica în cauzele sociale?
- Cum treci peste „ce o să zică lumea de pe Instagram”?
Autenticitatea, contentul original, relevanța pentru comunitate sunt elemente cheie în strategia noastră de social media și implicit Instagram.
Ioana Mârzac-Sigarteu, Communications & CC Manager at Samsung Electronics România.
Ce spun speakerii şi organizatorii?
„Autenticitatea, contentul original, relevanța pentru comunitate sunt elemente cheie în strategia noastră de social media și implicit Instagram, strategie care se transformă de fiecare dată în linie cu cele mai noi trenduri cu sprijinul ambasadorilor noștri, membri ai Team Galaxy. Ne bucurăm că în cadrul acestei ediții SocialPedia avem ocazia să discutăm despre conținut vizual de calitate în raport cu brandurile, așa cum este văzută din perspectiva unui creator precum Lorena Șerban,” menționează Ioana Mârzac-Sigarteu, Communications & CC Manager at Samsung Electronics România.
„Instagram este una dintre cele mai iubite rețele sociale din România, merita o ediție dedicată. Abordăm subiectele pe care orice brand, creator de conținut și utilizator își dorește să le discute: cum comunicăm eficient pe Instagram, cum construim comunități sănătoase și cum reușim să folosim această super platformă pentru a face bine. Iar cei trei speakeri au o mulțime de informații relevante de oferit pentru comunitatea SocialPedia,” declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-43
Citeşte şi: SocialPedia 42…
Citeşte şi: SocialPedia 41…