În luna iunie își deschide porţile complexul Tisa Spa Resort. România câștiga astfel deschiderea către o lume de experienţe spa: piscine de înot, piscine ludice, jacuzzi-uri exterioare, piscine pentru copii, tobogane, saune, hammam, baie de abur, salina, locuri de joacă, un spa herbal Casa Naturii, sala de fitness Technogym, zone de relaxare spaţioase, baruri și terase și un meniu de tratamente spa impresionant – toate contribuind la crearea unei oaze de relaxare și stare de bine.

 

Tisa Spa Resort a fost deschis vineri, 3 iunie în staţiunea Băile Olănești, lângă Ramnicu-Valcea, în urma unei investiții de 5,5 milioane euro, începută în 2014 și cofinanţată prin programul Regio POR. Preţurile biletelor de intrare încep de la 25 de lei. Astfel, un adult va plăti 25 de lei pentru trei ore și 50 de lei în weekend pentru toată ziua, în timp ce un copil până la 14 ani va plăti 12 lei pe 3 ore. Preţul unei zile petrecute la Tisa este de 60 de lei, cu acces atât la zone de piscine și atracţii cât și Thermarium. La terapiile spa preţurile încep de la 60 de lei pentru o oră de masaj Aromaremediu.

Pentru a-și marca debutul Tisa Spa Resort oferă fiecărui vizitator al site-ului un voucher în valoare de 15 ron, de folosit în luna iunie.

RELAXARE CU RĂDĂCINI ROMÂNEȘTI

„Credem că trebuie să învăţăm din echilibrul cu care natura îşi urmează cursul şi să beneficiem de tot ceea ce are ea de oferit. Aşa cum ciclurile anotimpurilor regenerează anual lumea înconjurătoare, la fel şi corpul uman are capacităţi de regenerare care trebuie activate. Urmând această filozofie, programele spa semnătura Tisa îşi au rădăcinile în ritmurile ciclice ale Olteniei,” arată Ioana Rebenciuc, director operaţional grup TISA.

Tisa SPA

Programele Tisa Spa au la baza acele proceduri tradiţionale românești inspirate din natură și transpuse în prezent. De asemenea, echipa de management, împreună cu firma de consultanță, au ales să lucreze predominant cu branduri românești în crearea meniului de terapii, alegând linii ca Plantavorel, Pell Amar și Farmec, cu îndelungată și recunoscută istorie în cercetare și în tratamente de înfrumuseţare.

„Este pentru prima dată când un spa românesc se bazează pe resurse proprii pentru a crea un meniu. Pe lângă deja celebrul Gerovital, am ales să lucrez şi cu alte branduri şi laboratoare româneşti, în speranţa că publicul va aprecia aceste linii de produse, de multe ori cu calităţi net superioare altor game de pe piaţa externă. Vreau să celebrez mo

ştenirea lui Brâncuşi, a Reginei Maria şi a lungului şir de tămăduitori romani care au ţinut vii tradiţiile de înfrumuseţare, stare de bine şi terapie,” a declarat Oana Manole, Spa d’Or Consulting.

 

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *