Consumul de cocktail-uri va înregistra o ascensiune în 2016

de   0 comentarii

Conform unui studiu al brandului austriac de siropuri de fructe YO, piața de siropuri de fructe din România va înregistra o ascensiune în 2016 datorită conturării unui nou obicei de consum: cocktail-urile alcoolice și nonalcoolice la petreceri private sau  individual  acasă.

O explicație la acest nou obicei de consum este tendință care este cunoscută în alte țări sub denumirea de „craft cocktail” și este recunoscută ca fiind un trend internațional, „rafinarea” preferințelor românilor, tendința femeilor de a consuma tot mai multe cocktail-uri, dar și interzicerea fumatului în spațiile publice din România, fapt ce va influența creșterea tendinței de consum al cocktail-urilor acasă.

„Piața de consum a cocktail-urilor și implicit a siropurilor de fructe din România trece, fără îndoială, printr-o ascensiune benefică! Iar odată cu interzicerea fumatului în spațiile publice, tendința oamenilor de a organiza petreceri acasă va fi mult mai mare. De aici, va crește implicit și numărul celor care vor consuma cocktail-uri,” a declarat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker SRL.

Cercetarea realizată de YO Sirop de fructe atât online, cât și offline, pe aproximativ 300 de respondenți, arată că 52,1% dintre aceștia au răspuns că obișnuiesc să consume cocktail-uri ocazional, la petreceri.

Dacă până acum, românii obișnuiau să consume cocktail-uri la petreceri sau ocazii speciale, acum putem observa o ascensiune a acestui consum, precum și un trend internațional de a învăța cum se prepară un cocktail. Astfel, 79,1% dintre respondenți au afirmat că sunt dispuși să învețe să prepare cocktail-uri singuri.

Despre siropurile de fructe YO

În Austria, YO este cel mai popular brand de siropuri de fructe, apreciat în egală măsură de copii și de bunici. YO, un brand cu tradiție, zeci de ani de experiență și un nivel ridicat de competență în producția de sirop, are azi cele mai bune rețete. Și asta este ca o garanție a gustului unic de fructe, din toate variantele de siropuri de fructe YO.

De asemenea, siropul de fructe YO este foarte indrăgit și în alte țări din Europa, precum Germania, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Sovenia, Croatia, Italia, Bosnia și Herțegovina și chiar în Insulele Maldive.

În România, siropurile de fructe YO sunt distribuite de Maresi Foodbroker SRL şi se găsesc în toate marile lanțuri de magazine Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Billa și Selgros. Prețul recomandat pentru o sticlă de 0,7 l este de 12.99-13.59 lei.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *