SocialPedia 52, ediţia cu acelaşi nume al seriei de evenimente SocialPedia, are drept temă „Email Marketing în 2023”. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 12 septembrie 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Anca Toma, Digital Strategy Director la MTH Digital, Victor Kapra, Creator la Civilization și Manuela Ciugudean – Coach profesionist & Strateg de branduri personale.

Cum să participi gratuit la SocialPedia 52

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-52/

De ce ar trebui să vorbim despre email marketing în 2023

La nivel global, există peste 4 miliarde de utilizatori de email și mai mult de 306 de miliarde de emailuri sunt trimise și primite în fiecare zi, conform Statista. În aceste condiții, 37% dintre branduri încep să își crească bugetele pentru campaniile de email marketing, conform HubSpot. 33% dintre marketeri trimit emailuri săptămânale, în timp ce 26% trimit emailuri de mai multe ori pe lună.

La nivel global, principalele obiective ale campaniilor de email marketing sunt lead generation (85%), vânzări (84%), lead nurturing (78%) și retenție de clienți (74%), conform Content Marketing Institute.
În plus, campaniile de email marketing reprezintă cea mai utilizată componentă a campaniilor de marketing, înainte de social media și social media advertising.

În aceste condiții, cum pot brandurile și creatorii de conținut să creeze newslettere eficiente și relevante?

La ce întrebări răspund speakerii prezenţi la eveniment

La SocialPedia 52, organizatorii, speakerii şi invitaţii şi-au propus să descopere care sunt cele mai noi trenduri în email marketing, utilizând studii de caz și informații practice. În plus, ei vor încerca să afle şi care sunt cele mai bune practici pentru newslettere chiar de la creatorii lor, dar şi să răspundă la o serie de întrebări importante:

• Ce înseamnă email marketing în 2023?

• Cum facem email marketing? Ce tehnici folosim?

• Tips & tricks pentru titluri bune de newslettere.

• Trucuri pentru conținutul unui newsletter reușit.

• Cum măsurăm succesul unui newsletter și cum reușim să avem mai mulți subscribers?

• Cum integrăm componenta de email marketing în strategia generală de comunicare?

• Care este secretul unui newsletter de succes?

• Ce înseamnă munca din spatele unui newsletter și ce presupune fiecare etapă?

• Cum ajută un newsletter pentru brandul personal și/sau pentru companie?

Ce spun speakerii prezenţi la eveniment

„În era cookieless și în contextul costurilor crescute în zona de Paid Media, email marketing și construirea unei comunități în jurul brandului devin componente deosebit de importante pentru creșterea rezultatelor din comunicarea digitală. Rata de deschidere a newsletterelor este în continuare de peste 10% la nivel de România, iar rata de click este de peste 5%, ca urmare este deosebit de important să acordăm multă atenție acestui canal de marketing. Din observațiile noastre, există încă foarte mult potențial neexploatat în zona de email marketing în România și despre astfel de oportunități dorim să povestim la noua ediție SocialPedia,” arată Anca Toma, Director of Digital Strategy MTH Digital.

Ce spun organizatoarele evenimentului

„Nu știm dacă este prima conferință dedicată în întregime Email Marketing, unul dintre cele mai „fierbinți” subiecte ale momentului, dar era momentul să introducem și această temă în agenda noastră pe 2023. Pentru că este esențial ca fiecare brand sau creator de conținut să includă și componenta de newslettere în strategia de comunicare. Cum se scrie un titlu eficient, cât de des trimitem informări bazei de date și, cel mai important, cum atragem abonați care să și rămână alături de noi? Sunt întrebări pe care le primim des de la comunitatea noastră și la care vor răspunde cei trei invitați în cadrul SocialPedia 52,” declară organizatoarele evenimentului.

Citeşte şi: SocialPedia 51…

Citeşte şi: SocialPedia 49…

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *