„Social Media în 2022” este tema ediției 39 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc la Restaurant Monarh din București, pe 12 iulie 2022, de la ora 18:30.

Speakerii acestei ediții sunt: Deea Codrea – Content Creator, Andreea Blejan – Head of Social Media HUB și Valentina Lupu – Community Manager BCR.

În 2022, social media înseamnă autenticitate, empatie, incluziune și diversitate. Înseamnă deschidere, creativitate și, nu în ultimul rând, analiză. Brandurile trebuie să își adapteze comunicarea și să vorbească direct cu comunitățile lor. Iar influencerii să abordeze sincer subiectele de discuție și colaborările cu brandurile.

Despre ce se va discuta la SocialPedia 39

La nivel global, în luna ianuarie 2022 erau aproximativ 4.62 miliarde de utilizatori de social media pe toate platformele. Un utilizator obișnuit accesează în medie șapte platforme sociale diferite pe lună. Iar timpul pe care adulții îl petrec în social media este mai ridicat ca niciodată: 2 ore și 27 de minute pe zi.

Facebook rămâne cea mai utilizată platforma socială din lume, urmată de YouTube, WhatsApp, Instagram, WeChat și TikTok.

Despre toate aceste lucruri se va discuta la SocialPedia 39: cum arată peisajul social media anul acesta, care sunt tendințele, ce trebuie să facă un community manager și cum se desfășoară campaniile cu influenceri.

La SocialPedia 39 se va discuta despre starea Social Media în 2022
La SocialPedia 39 se va discuta despre starea Social Media în 2022

Social media, un domeniu în continuă evoluție

„Social media este acel concept care este în schimbare permanentă și care aduce zilnic noi provocări, mai ales pentru brandurile care doresc să-și consolideze campaniile de marketing prin intermediul rețelelor sociale. Susținem inovația și ne dorim să fim mereu cât mai aproape de consumatorii produselor noastre; iar evenimentele ce au ca temă social media sunt bune ocazii pentru a afla direcția în care merg trendurile, dar și pentru a crea noi relații și, de ce nu, de a genera noi idei de campanii. Suntem fericiți să fim alături de SocialPedia și să descoperim împreună tips & tricks pentru a interacționa cât mai bine cu consumatorul, dar mai ales pentru a evalua tendințele și a crea o relație de strânsă durată cu brandul în 2022„, spune Corina Kristaly, Marketing OTH Healthcare Brand Manager MagnaPharm.

Social media este un domeniu în continuă evoluție și în continuă mișcare, iar evenimentele de networking și conferințele pe teme de online sunt întotdeauna un prilej bun să ne punem la curent cu ultimele trenduri, să înțelegem unde ne poziționăm în industrie și, desigur, să ne luăm porția de know-how de la specialiștii în social media din România. SocialPedia este o comunitate foarte bine închegată și focusată pe creștere și învățare, așa că ne bucurăm să fim parte din această ediție și să descoperim împreună cum a evoluat peisajul de social media în anul 2022″, spune Andreea Blejan, Head of Social Media HUB BCR.

Odată cu apariția noilor rețele sociale, cu ascensiunea conținutului video și venirea pandemiei, social media a început să se transforme. Vom descoperi detalii alături de cele trei invitate ale evenimentului, care își aduc experiența în fața participanților și discută sincer despre ce se întâmplă în acest moment în mediul online, dar și despre cum sunt abordate campaniile cu influenceri. Va fi o discuție extrem de educativă pe care pasionații lumii digitale nu trebuie să o rateze”, declară organizatorii evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-39

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *