Future of Instagram este tema SocialPedia 32. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 16 noiembrie 2021, de la ora 18:30. Speakerii acestei ediții, sponsored by LIDL România, sunt: Robert Dumitru – Head of Digital MTH Digital, Gabriela Atanasov – Artist & Content Creator, Alexandra Ciucanu, Trainer & Specialist în comunicare şi Anca Dușe – 360° Photographer & Marketing Specialist.

De ce trebuie să vorbim despre viitorul platformei Instagram

Instagram a ajuns la peste 1 miliard de utilizatori la nivel global în 2021, iar 71% dintre ei au sub 35 de ani. Un utilizator își petrece aproximativ 53 de minute pe zi în aplicație, iar 500 de milioane de conturi folosesc Instagram Stories în fiecare zi. În plus, Instagram poate genera de patru ori mai multe interacțiuni comparativ cu Facebook, conform Oberlo.

80% dintre utilizatori susțin că rețeaua socială i-a ajutat să ia decizia de a cumpăra un produs sau un serviciu. Instagram permite acum folosirea unui link în Stories pentru toți userii și adaugă opțiuni noi în mod constant. În plus, componenta video a devenit poate mai importantă ca cea foto, în special prin intermediul Reels.

Instagram în România

În România existau peste 5 milioane de utilizatori în luna martie 2021, dintre care 34,7% în segmentul de vârstă 18-24 ani. De aceea, este extrem de important ca SocialPedia 32 să arate cum ne poate ajuta Instagram în această perioadă, fie că suntem clienți, branduri, agenții sau creatori de conținut.

SocialPedia 32 va aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum pot integra brandurile Instagram în strategia lor de conținut;
  • Ce înseamnă să fii creator de conținut pe Instagram;
  • Care sunt previziunile pentru Instagram în următorii ani;
  • Cum faci conținut de calitate pe Instagram & Reels;
  • Cum îți creezi o comunitate;
  • Cum să creezi și să implementezi campanii de Ads pe Instagram;

Foarte multe branduri din România folosesc Instagram pentru a-și promova produsele și serviciile. Și există din ce în ce mai mulți creatori de conținut care se simt confortabil doar pe această platformă. În plus, conținutul video a început să îl depășească în importanță pe cel foto, iar Instagram are planuri mari în zona de eCommerce. Este un subiect important, pe care ne dorim să-l dezbatem și să-l privim din cât mai multe perspective la SocialPedia 32.

Orzanizatorii SocialPedia 32

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-32

Despre speakerii SocialPedia 32

ROBERT DUMITRU – Head of Digital MTH Digital

Robert Dumitru are o experiență de 4 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniilor de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), content marketing și strategii de social media pentru clienții MTH Digital.

ANCA DUȘE – 360° Photographer & Marketing Specialist

Anca Dușe are misiunea de a aduce un strop de culoare și frumos în viețile oamenilor. A absolvit Istoria și Teoria Artelor, lucrează în turism de 14 ani și din martie 2020 realizează “lumi în miniatură”, un concept fotografic născut din dorința de a compensa valul de negativ declanșat în pandemie.

GABRIELA ATANASOV – Artist & Content Creator

Gabriela Atanasov a fost cunoscută inițial sub pseudonimul moștenit de la blog, „Sweet Paprika”. Acesta a devenit și a rămas acum un brand vestimentar. Gabriela este artist înainte să fie orice altceva, a învățat, i-au plăcut artele frumoase, acum creează acel conținut cultivat în 30 de ani. A absolvit Comunicare și Relații publice și are un master în Brand aManagement și Comunicare corporatistă. Spune că nu va muri până nu va termina și o facultate de Regie-Film. Momentan, combină arta vizuală cu muzica.

ALEXANDRA CIUCANU – Trainer & Specialist în comunicare

Alexandra este trainer și specialist în comunicare, cu o mare pasiune pentru tot ceea ce înseamnă lumea Instagram. Scrie pe blog din 2010 și tot de atunci a început să susțină și cursuri în corporații, iar acum, fiecare postare pe care o face pe Instagram e ca un mini-articol de blog.

Are un job full time în domeniul IT și de doi ani lucrează și pe cont propriu ca și content writer și consultant în comunicare online.

În ultimul an a creat peste 90 de reels, care însumează mai bine de 280.000 de vizualizări. Toată experiența cu această „vedetă” a momentului a adunat-o în primul curs de Reels Basics destinat antreprenorilor care vor să crească pe Instagram folosind acest format de postări.

Powered by LIDL Romania

Partener Media: Kiss FM

Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Locație: Online

Citeşte şi:

Citeşte şi: SocialPedia 31…

Citeşte şi: SocialPedia 30…

Lifestyle & Leisure

One reply to “SocialPedia 32: despre Future of Instagram”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *