SocialPedia 30, despre Content Marketing 101, a avut loc în septembrie 2021, fiind dedicat tuturor pasionaților lumii digitale. Speakerii acestei ediții, powered by SAMSUNG Romania, au fost: Corina Enache – Social media Specialist, Alexandru Negrea – Trainer și Consultant social media, și Emil Rengle – Antreprenor și Influencer.
Obiectivul SocialPedia 30
Într-o lume digitală competitivă, brandurile și creatorii de conținut care investesc în content marketing au doar de câștigat. Este una dintre cele mai eficiente metode de a crește engagementul audienței, de a dezvolta prezența online a brandului și de a genera lead-uri.
Cu ajutorul content marketingului, vei întări încrederea audienței în tine, vei îmbunătăți conversiile, te vei conecta mai bine cu clienții și vei genera lead-uri. Iar clienții așteaptă doar conținut de calitate, consistent, din partea brandurilor și creatorilor de conținut pe care îi urmăresc.
SocialPedia 30 și-a propus să aducă în prim-plan avantajele acțiunilor de content marketing, dar și să ofere trucuri și instrumente utile pentru dezvoltarea unei strategii eficiente în acest sens.
Citește și: SocialPedia 29…
Care sunt beneficiile unei strategii de content marketing?
Acțiunile de content marketing ajută publicul să păstreze legătura cu brandul sau influencerul din spatele acestuia pentru mai mult timp. Conținutul bun este un atu important, așa cum a demonstrat evenimentul SocialPedia 30 . În plus, crearea și diseminarea acestui conținut bun va ajuta brandul să aibă tracțiune mai bună în social media și va crește încrederea audienței. Conținutul ajută la construirea de relații puternice cu publicul ținută și cu comunitatea. Atunci când un brand sau un influencer creează valoare fără să ceară nimic în schimb, audiența are mai multă încredere în sfaturile și recomandările acestuia.
În plus, conținutul de calitate poate genera lead-uri mai bune și de calitate. Atunci când audiența vizionează conținutul, are mai multe șanse să cumpere/apeleze la brand în viitor. Mai mult decât atât, conținutul relevant și calitativ poate poziționa un brand/creator de conținut ca autoritate în industrie. Calitatea conținutului crește brand awareness-ul.
Cu ajutorul content marketingului, un brand/influencer își poate crește comunitatea de fani loiali. Acest lucru se poate traduce și în investiții mai mici în strategia de marketing.
Citește și: SocialPedia 27…
Cât de important este conținutul unui brand sau influencer?
„Conținutul, de orice fel (text, audio, foto, video) este și va rămâne rege în social media. Într-o epocă în care story-urile devin tipul de content preferat, este important să știi cum să atragi atenția asupra brandului tău imediat, astfel încât audiența ta să rămână alături de tine. De aceea, am invitat specialiști în domeniu care să vorbească despre cum putem face o strategie eficientă de content marketing și cum putem genera idei noi,” declară organizatorii evenimentului SocialPedia 30.
[…] Citeşte şi: SocialPedia 30… […]