Grecia a fost destinaţia cea mai vândută de Paralela 45 la Târgul de Turism, aproape 60% din pacheţele cumpărate de turişti vizând insulele elene, fie cu zborurile charter sau cele cu transport individual, în special Mykonos şi Santorini. Vânzările înregistrate de companie pe toată perioada târgului au crescut cu aproape 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat al companiei Paralela 45.
„Şi anul acesta Grecia rămâne pe locul întâi pe segmentul charterelor şi transportului individual. Romanii au ales destinaţiile clasice pentru vara 2015 alături de Grecia – Turcia, Spania. Interes au prezentat şi noile destinaţii pentru vara 2015 Rimini şi Costa Blanca, dar şi Aqaba. Turiştii au plătit în medie cu 50% mai puţin pentru o vacanţă rezervată la târg, astfel că pentru un sejur în Grecia întregul pachet a costat în medie 350 euro pentru 7 nopţi cazare în hotel de 4 stele şi transport cu charterul”, a declarat Alin Burcea, preşedinte Paralela 45.
Paralela 45 sărbătoreşte anul acesta 25 de ani de turism postrevolutionar, fiind cel mai cunoscut brand de turism din România. Paralela 45 a fost votată timp de şase ani la rând drept „Cea mai de încredere agenţie de turism din România”, conform studiului independent Reader’s Digest.