Farmec devine primul producător român de cosmetice care lansează produse pentru bărbați sub formă de fiole, respectiv Fiolele Anticădere tratament intensiv Gerovital Men și Fiolele cu Acid Hialuronic 5%, marcând o nouă etapă majoră în evoluţia brandului Gerovital.
Astfel, noua gama Gerovital Men redefinește portofoliul multibrand existent. De la produse pentru îngrijirea feței și a corpului, fiole, șampoane, geluri de duș, deodorante, produse pentru și după bărbierit, beneficiile acestora sunt demonstrate clinic, asigurând efecte vizibile imediat şi de durată.
Farmec – Gerovital Men, „Performanță pe toată linia”
Lansată sub conceptul “Performanță pe toată linia”, gama Gerovital Men e gândită pentru bărbați activi, orientați spre performanță în domeniile lor, care își doresc un aspect tonic și sănătos. Produsele lansate îmbină ingredientele active, extractele vegetale și vitaminele cu acidul hialuronic.
Principalele vedete ale liniei Gerovital Men sunt Fiolele cu acid hialuronic 5% pentru bărbați, care cresc rezistența, elasticitatea și nivelul de hidratare al pielii, datorită combinației de principii active și a două tipuri de acid hialuronic. Serul este conceput într-o formulă și concentrație specifică pielii bărbaților, diminuând efectele neplăcute ale bărbieritului zilnic și revitalizând tenul.
De asemenea, tratamentul intensiv împotriva căderii părului sub formă de fiole Gerovital Men este o altă noutate a liniei pentru bărbați. Redensylul acționează asupra cauzelor căderii părului, Glicina mărește rezistența firului de păr, iar Procapilul, Biocapigenul și Vitaminele din grupa B reduc sebumul și mătreața, lăsând părul dens și mătăsos.
Vezi și: Ce este dermapen și cui îi este recomandat
Acidul hialuronic este recunoscut pentru beneficiile de hidratare, vitalitate și tonifiere. Astfel, a fost lansată Crema antirid cu acid hiarulonic pentru restabilirea tonusului pierdut. Ridurile fine sunt diminuate datorită combinației de Ion-Moistᵀᴹ4Men și a două tipuri de acid hialuronic, Vitamina E având rolul de a proteja fibrele de colagen și elastină din piele.
“2019 marchează regândirea unei game importante în portofoliul brandului Gerovital. Inițiativa de a adăuga fiole destinate bărbaților s-a datorat faptului că fiolele se situează atât în topul vânzărilor noastre, cât și în tendințele de consum din domeniul cosmetic, datorită principiilor active concentrate, dar și proprietăților de conservare.
Totodată, am observat o cerere tot mai mare din partea publicului masculin pentru produse specifice pielii sale și ne-am dorit să fim mai aproape de acesta și să îi acoperim necesitățiile zilnice.Relația de încredere pe care am dezvoltat-o de-a lungul timpului cu consumatorii noștri ne ajută să le cunoaștem nevoile și să le răspundem constant prin dezvoltarea de produse cât mai specifice. Mizăm pe gama Gerovital Men pentru creşterea vânzărilor și pentru câștigarea poziţiei de lider și pe categoria produselor cosmetice dedicate bărbaților, mai ales că urmează să mai adăugăm noi produse în gamă”, a declarat Natalia Muscă, Manager de Produs.
Gerovital Men, o gamă completă de îngrijire pentru bărbați
Alte produse cuprinse în gamă sunt: Șamponul Anticădere cu efect de întârziere a îmbătrânirii și atrofierii rădăcinii firelor de păr, Șamponul Antimătreață cu acțiune antimicotică, eliminând mătreața, roșeața și usturimea scalpului și Șamponul pentru utilizare zilnică, cu acțiune delicată și efect reparator, potrivit persoanelor care au nevoie de spălări zilnice ale părului.
Gelurile de duș 3 în 1 sunt destinate curățării feței, corpului și părului, având un efect ușor răcoritor și energizant, fiind completate de Deodorantele – Antiperspirant Gerovital Men, fară alcool, cu parfumuri masculine persistente. În funcție de nevoile specifice tenului, Spuma de Ras îmbogățită cu extract vegetal de Boswelliam Serrata și Pantenol aderă perfect la piele, înmuind barba și asigurând un bărbierit total, fără iritații. Pentru pielea sensibilă, Spuma de ras Sensitive este creată special pentru a calma, a îngriji și a proteja în timpul bărbieritului.
Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, este un brand emblemă pentru România.
În mai 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.
Vezi și: Cum poți să ai un ten luminos până la vacanța de primăvară
[…] Citește și: Farmec, primul producător… […]