SocialPedia 16, ediția cu numărul 16 a proiectului educativ pentru pasionații de digital, s-a desfășurat pe 14 ianuarie 2020. Speakerii acestei ediții au fost Ioana Dumitrache – antreprenor și creator de conținut din 2006, Alexandru Neştian – Co-Founder & Manager iTUX, Alex Dona – antreprenor de peste 23 de ani și Andrei Radu – organizator GPeC și Co-Founder TRUSTED.ro.
Din ce în ce mai multe persoane încep să facă trecerea de la un job full time spre freelancing sau antreprenoriat. Dar lucrurile nu sunt întotdeauna atât de simple pe cât și-au imaginat. Cum se promovează în mod eficient? Cum aleg care sunt produsele pe care le vând și ce planuri de viitor au?
SocialPedia 16. Regulile antreprenoriatului: simple sau nu?
Chiar dacă la prima vedere antreprenoriatul pare să aibă câteva reguli ușor de urmat, adevărul este întotdeauna altfel. Am aflat acest lucru de la invitații SocialPedia 16, care au răspuns la întrebări precum:
– Cum ajută și cum încurcă social media un antreprenor?
– Ce lecții dure au învățat până acum invitații?
– Cum faci diferența clară între brandul personal și brandul produsului tău?
– Cum și cât ajută participarea la evenimente offline și concursuri din domeniu?
“Într-o eră digitală, antreprenoriatul și freelancing-ul par mai la îndemână ca niciodată. Business-urile iau naștere online, influencerii își lansează branduri proprii, iar brandurile apelează din ce în ce mai des la freelanceri pentru promovare. Intrăm într-o etapă nouă pentru online-ul din România, în care atenția se mută și mai mult în digital, în special în cazul publicului tânăr. Este nevoie de o discuție sinceră cu specialiști și antreprenori care au început de jos și au trecut printr-o mulțime de experiențe din care toți avem ceva de învățat. Inclusiv participanții de la SocialPedia 16”, au precizat organizatorii evenimentului.
În prima parte, organizatorii au pregătit prezentare tip studiu de caz susținută de Andrei Radu, urmată, în a doua parte, de o dezbatere pe același subiect. Astfel, participanții au avut parte de multă informație aplicată.
Despre Speakerii prezenți la SocialPedia 16
✅ Ioana Dumitrache este antreprenor și influencer din 2006 când a urcat primul video pe Youtube, dintr-o joacă. Din 2011 activează în sfera de beauty a online-ului și consideră că cel mai mare talent al său este să-și transforme fiecare pasiune într-un job. Acum o găsiți și online și offline susținând workshop-uri de stil, motivație și machiaj sau lucrând pentru brandurile de haine și pantofi pe care le-a lansat.
✅ Alexandru Neştian este Co-Founder & Manager iTUX. Antrenat pentru o carieră în IT, Alex a pornit pe drumul antreprenoriatului când a simțit că industria fashion îi ofertă oportunitatea să îmbine creativitatea cu inovația și dorința de a schimba modul în care bărbații relaționează cu ținutele elegante. În 2 ani, a pus pe picioare un start-up care-a câștigat cea mai mare competiție dedicată lor din România, Startarium PitchDay 2018, premiu care îi va finanța extinderea către un total de 5 orase.
✅ Alex Dona este antreprenor cu spirit de lup liber de peste 23 de ani. Numele lui a fost legat de Times New Roman, dar din 2018 este cunoscut datorita turneului „Marketing Mindset”. Crede că niciun business nu mai poate exista fără comunicare și spune că banii nu îl motivează.
✅ Andrei Radu este, de 14 ani, organizatorul GPeC și Co-Founder TRUSTED.ro. Specialist în User Experience și E-Commerce, el oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce.
Parteneri: Liliac, Tuborg, 1664 Blanc, Granini Romania, Somersby, Eisberg – Iubesc salatele, Bomboane BUCURIA – Magazin Exclusiv, Vitamin Aqua
Parteneri media: Sapte Seri, IQAds, SMARK, IQool, Europa FM, ZeList, Flawless.ro
Locație: Restaurant Monarh (Calea Plevnei nr 46-48, zona Eroilor, în spate la Opera Națională)
Fotograf oficial: FotoWorld
Videograf oficial: Bogdan Pricope
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educativ pentru pasionații de digital, dezvoltat de Sabina Cornovac și Iulia Stănescu. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De aproape 12 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia pe Facebook.
Iulia Stănescu
Cu peste 12 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia Stănescu este freelancer și crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline.
Mi-a placut articolul, big like!