Specialiștii în psihologie spun că prima impresie se formează într-un minut și jumătate de la primul contact vizual. Impactul pe care aceasta îl are asupra celor cu care interacționezi poate fi, însă, de lungă durată, de unde și eforturile pe care le depui astfel încât să transmiți de la început cea mai bună imagine.
Potrivit cercetătorilor Unilever, una dintre afecțiunile care influențează în mod negativ încrederea în sine este mătreața. Prezența mătreții pe costumul tău negru sau pe noua ta rochie neagră de exemplu, nu te ajută să faci cea mai bună impresie, iar tu vei avea mai puțină încredere în tine.
Mătreața este problema numărul 1 în îngrijirea scalpului și una dintre afecțiunile care influențează în mod negativ încrederea în sine în interacțiunile sociale. În acest context, CLEAR și-a asumat misiunea de a ajuta cele 2 miliarde de persoane din lume care se confruntă cu această afecțiune, să scape de mătreață și astfel să aibă mai multă încredere în sine în interacțiunile sociale, fără să aibă nimic de ascuns.
Șamponul antimătreață CLEAR se relansează și aduce pe piața din România o gamă mai largă de șampoane, 6 variante pentru femei și 5 pentru bărbați, dedicate fiecărui tip de păr. Produsele beneficiază de o formulă nouă, un nou design de ambalaj și un nou gramaj (250ml în loc de 200ml), oferind astfel cu 25% mai multă protecție împotriva mătreții.
Pentru că înțelege deosebirile dintre scapul femeilor și cel al bărbaților, CLEAR a creat game dedicate. Noua generație de șampoane CLEAR pentru femei conține Nutrium 10, o tehnologie unică antimătreață cu eficiență dovedită clinic. Creat 100% pentru bărbați, fiecare șampon din gama extinsă CLEAR Men conține BioNutrium 10, o tehnologie unică antimătreață ce combină Zinc Pyrithione și Climbazole. CLEAR este șamponul antimătreață pentru bărbați numărul 1 în lume.