Netflix a anunțat recent că Squid Game (Jocul Calamarului) este cea mai de succes lansare de serial de până acum, cu 111 milioane de vizionări în prima lună.
Compania a anunțat pe Twitter că 111 milioane de oameni au urmărit primul sezon al thrillerului coreean în primele 28 de zile de la lansare, depășind recordul anterior, Bridgerton, care a atras 82 de milioane de telespectatori.
Squid Game se află pe primul loc în topurile rețelei din 90 de țări
Pentru a le mulțumi fanilor, păpușa înfiorătoare din film a anunțat într-un videoclip că toate cele 111 milioane de VIP-uri au făcut ca serialul să fie numărul unu în întreaga lume. După măsurătorile companiei, Jocul Calamarului – Squid Game se află pe primul loc în topurile rețelei din 90 de țări.
„Vizualizarea” oficială a companiei înseamnă că un utilizator a vizionat cel puțin două minute din orice episod. Acest lucru înseamnă că, dacă cineva a stat suficient de mult timp pentru ca un videoclip să se deruleze automat pe platformă și apoi l-a lăsat să se deruleze până când a ajuns la „Netflix prezintă”, a contat pentru cele 111 milioane de vizualizări.
Squid Game ar urma să se alăture serialelor „Money Heist”, „Dark” și „Lupin” din categoria dramele de limbă non-engleză de mare succes.
Un serial fenomen despre bani și natura umană
Serialul coreean Squid Game are în centru un grup de oameni cu probleme financiare care decid să accepte o invitație de a participa la mai multe jocuri în schimbul unor premii în bani. Rezultatul acestor jocuri însă poate fi letal.
Squid Game se referă la diviziunile socio-economice, la exploatarea celor săraci de către cei bogați și la disperarea prin care trec muncitorii concediați din Coreea, care se află într-o situație financiară precară.
Creatorul Hwang Dong-hyuk a venit cu ideea serialului după ani de zile petrecuți citind manga și manhwa (benzi desenate japoneze și, respectiv, coreene) cu teme similare. Influența satirei horror Battle Royale este evidentă, acesta fiind startul tendinței contemporane de a vedea echipe de oameni luptându-se până la moarte în jocuri complexe cu mize mari de bani.
El a asociat aceste preocupări cu interesul constant al industriei de divertisment coreene pentru situația socio-economică a țării, cu un număr tot mai mare de muncitori forțați să accepte locuri de muncă mai prost plătite.
Vezi și: POEZIE ŞI PARFUM: 6 PARFUMURI DE LA THEODOROS KALOTINIS
[…] Citeşte şi: Netflix… […]