ZOOMO este o aplicația creată special pentru piața imobiliară din România și mizează pe tehnologia de realitate virtuală pentru a contribui la dezvoltarea și modernizarea acesteia. Platforma este disponibilă pentru dispozitivele mobile cu sisteme de operare iOS și Android și a fost dezvoltată de un grup de antreprenori români. Scopul acestora: creșterea standardelor de inovație și profesionalism, dar și un plus de transparență pe această piață.

Photo: ZOOMO

Cum funcționează ZOOMO?

ZOOMO este la fel de ușor de folosit precum un joc, pentru că tehnologia de realitate augumentată ajută utilizatorii să scaneze mediul înconjurător cu ajutorul camerei telefonului și să descopere proprietățile imobiliare disponibile în zonă. Aplicația are o interfață simplă și intuitivă, fără butoane, opțiuni sau filtre inutile. În plus, aceasta le permite utilizatorilor să descopere proprietăți imobiliare de orice fel, de la apartamente, case și vile, până la spații comerciale, birouri sau terenuri, chiar în zona dorită. Pe lângă economia de timp și drumuri pe care o oferă, aplicația ajută clienții să descopere proprietățile visate în mod transparent, fără anunțuri înșelătoare.

Citește și: Google mizează…

Cui i se adresează noua aplicație imobiliară?

Platforma se adresează atât clienților doritori de un plus de valoare, cât și agenților imobiliari cu adevărat profesioniștii. Clienții se vor bucura de o aplicație simplă, cu o interfață prietenoasă, care îi va ajuta să facă importante economii de timp și drumuri. Vor găsi mai ușor proprietatea visată, chiar în zona dorită, fără bătăi de cap și fără anunțuri înșelătoare. Agenții imobilizari vor avea la dispoziție o aplicație utilă pentru proprietăți exclusive, care îi va ajuta să facă importante economii la capitolul materiale publicitare și care va accelera procesul de tranzacționare. Mai mult, afișele lor digitale vor fi vizibile pentru toți clienții, chiar pe fațadele imobilelor, cu ajutorul tehnologiei de realitate virtuală.

Citește și: Controlează…

Alte avantaje

ZOOMO este mai mult decât o nouă aplicație imobiliară made in România. Conform co-fondatorilor Alexandru Printz și Alexandra Filip, aplicația și-a propus să contribuie la dezvoltarea pieței imobiliare prin creștere standardelor de inovație, profesionalism și transparență. În plus, platforma reprezintă și o importantă punte de legătură între clienții pasionați de tehnologie, care își doresc transparență, și agenții imobiliari cu adevărat profesioniști.

Boys & Toys

2 Replies to “ZOOMO, aplicația imobiliară care mizează pe tehnologia de realitate virtuală (P)”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *