ZOOMO este o aplicația creată special pentru piața imobiliară din România și mizează pe tehnologia de realitate virtuală pentru a contribui la dezvoltarea și modernizarea acesteia. Platforma este disponibilă pentru dispozitivele mobile cu sisteme de operare iOS și Android și a fost dezvoltată de un grup de antreprenori români. Scopul acestora: creșterea standardelor de inovație și profesionalism, dar și un plus de transparență pe această piață.
Cum funcționează ZOOMO?
ZOOMO este la fel de ușor de folosit precum un joc, pentru că tehnologia de realitate augumentată ajută utilizatorii să scaneze mediul înconjurător cu ajutorul camerei telefonului și să descopere proprietățile imobiliare disponibile în zonă. Aplicația are o interfață simplă și intuitivă, fără butoane, opțiuni sau filtre inutile. În plus, aceasta le permite utilizatorilor să descopere proprietăți imobiliare de orice fel, de la apartamente, case și vile, până la spații comerciale, birouri sau terenuri, chiar în zona dorită. Pe lângă economia de timp și drumuri pe care o oferă, aplicația ajută clienții să descopere proprietățile visate în mod transparent, fără anunțuri înșelătoare.
Citește și: Google mizează…
Cui i se adresează noua aplicație imobiliară?
Platforma se adresează atât clienților doritori de un plus de valoare, cât și agenților imobiliari cu adevărat profesioniștii. Clienții se vor bucura de o aplicație simplă, cu o interfață prietenoasă, care îi va ajuta să facă importante economii de timp și drumuri. Vor găsi mai ușor proprietatea visată, chiar în zona dorită, fără bătăi de cap și fără anunțuri înșelătoare. Agenții imobilizari vor avea la dispoziție o aplicație utilă pentru proprietăți exclusive, care îi va ajuta să facă importante economii la capitolul materiale publicitare și care va accelera procesul de tranzacționare. Mai mult, afișele lor digitale vor fi vizibile pentru toți clienții, chiar pe fațadele imobilelor, cu ajutorul tehnologiei de realitate virtuală.
Citește și: Controlează…
Alte avantaje
ZOOMO este mai mult decât o nouă aplicație imobiliară made in România. Conform co-fondatorilor Alexandru Printz și Alexandra Filip, aplicația și-a propus să contribuie la dezvoltarea pieței imobiliare prin creștere standardelor de inovație, profesionalism și transparență. În plus, platforma reprezintă și o importantă punte de legătură între clienții pasionați de tehnologie, care își doresc transparență, și agenții imobiliari cu adevărat profesioniști.
Sunt fan tehnologie in general si chiar imi doresc ca VR-ul sa devina mainstream, dar inca mai astept acel joc, acea aplicatie, care sa dea un impuls industriei, adica sa starneasca interestul utilizatorilor pana in punctul in care producatorii sa se puna pe treaba. Pana acum am impresia ca doar se incerca apele cu degetul.
E adevărat că VR-ul este departe de a fi mainstream, dar aplicația în sine e una chiar reușită. În sensul că noi am testat-o în redacție și aproape că ne-am dorit să fi avut ceva achiziții imobiliare de făcut. Altfel, de acord că se testează marea cu degetul. 🙂