Lansarea unui nou brand de parfumuri în România este întotdeauna o veste bună, iar dacă brandul cu pricina propune arome de nişă şi mai vine şi din Istanbul, cu atât mai bine! Aceasta este povestea brandului RULE FRAGRANCES, care şi-a propus să îmbine meşteşugul cu luxul, în spiritul secţiunii sau regulii de aur. Rezultatul? O gamă de 10 parfumuri diferite, menite să pună în valoare personalităţi autentice. Pentru a afla mai multe despre ele, am stat de vorbă cu Mert SAĞDAM şi Umut GÜR, antreprenorii din spatele acestui brand.

Ce v-a inspirat să creaţi brandul RULE FRAGRANCES?

Am fost inspirați de eleganța minimalistă a secţiunii de aur și de motto-ul lui Leonardo Da Vinci „Simplitatea este sofisticarea supremă.”

A fost utilă experiența dumneavoastră de management ale altor mărci de cosmetice și parfumuri în dezvoltarea acestui nou proiect sau este de așteptat să existe diferențe considerabile pentru o afacere unică ca aceasta?

Pe lângă experiența mea în inginerie chimică, am 25 de ani de experiență în cosmetică de lux și retail, iar partenerul meu de afaceri, Umut Gur, este inginer informatic specializat în dezvoltarea afacerilor și project design. Experiența noastră academică și profesională ne-a ghidat în mod semnificativ în această călătorie.

Umut GÜR şi Mert SAĞDAM, fondatorii RULE FRAGRANCES

Colecția RULE FRAGRANCES include acum 10 parfumuri, iar fiecare dintre acestea poartă un nume special precum ANGELIC, SENSATE, PROUD sau AMOROUS. Ce apare prima dată: numele și conceptul sau parfumul primește un nume abia după crearea sa?

Parfumul îşi primește numele potrivit după crearea sa, iar sursa de inspirație este bazată pe personalitate, pe natura interioară a parfumului sau pe senzațiile provocate de el.

Știu că AMOROUS este un parfum creat în jurul unei note de trandafir turcesc. Având în vedere numele și conceptul său, legătura cu trandafirul este probabil de așteptat. Există conexiuni similare între note și concepte și la celelalte parfumuri?

Desigur! Putem da ca exemplu PROUD, o compoziție profundă și bogată. Aici, caracterul puternic al oudului se amestecă cu accente dulci și catifelate de tutun și a vanilie.

Fiecare parfum este special în felul lui, dar aveţi un favorit personal? Care este acesta și de ce?

“Ne este greu să alegem deoarece am depus mult efort și multă pasiune pentru a crea întreaga colecție. Cu toate acestea, preferatul meu personal este DARING datorită semnificației sale, asemănătoare cu cea a numelui meu, care înseamnă „curajos” și a culorii – turcoaz,” spune Mert. Preferatul lui Umut este PROUD, datorită căldurii pe care o evocă şi accentelor de oud.

Ce puteţi să-mi spuneţi despre parfumierii care creează parfumurile și despre ingredientele folosite? Dar despre ambalaj?

Până acum, am colaborat cu parfumieri locali. Domnul Huseyin Erdogmus este maestrul parfumier din spatele PROUD, AMOROUS şi MAGMETIC, cu peste 30 de ani de experiență în industrie.

Domnul Koray Sevinc de la MG International este un alt parfumier tânăr și talentat cu care am colaborat.

Folosim ingrediente de cea mai înaltă calitate, recoltate cu grijă din întreaga lume.

Designul sofisticat al ambalajului, sticlei și toate lucrările de artă ale RULE se bazează pe secţiunea de aur prezentă în natură și pun în valoare cu ajutorul liniilor simple, minimaliste, născute din dorinţa de a armoniza meşteşugul și luxul.

Sediul RULE FRAGRANCES este situat în Istanbul, un oraș în care Estul se întâlnește cu Vestul. Reprezintă şi parfumurile acestui brand o fuziune între Est și Vest?

Cu siguranță, poziţia noastră geografică, moștenirea culturală pe care o avem și experiența internațională pe care am acumulat-o au avut un efect major asupra procesului de creație.

Una dintre rubricile noastre principale poartă titlul „Poezie și parfum”. Dacă ar trebui să alegeţi o singură poezie pentru a descrie parfumurile voastre, care ar fi aceasta?

În ceea ce privește poezia, am dori să împărtășim propria noastră poezie pentru RULE FRAGRANCES.

„Noi descriem RULE FRAGRANCES ca:

O călătorie în care CREATIVITATEA întâlnește EXPERTIZA…

O poveste plină de CURAJ și SPERAŢĂ…

O fuziune de MEŞTEŞUG și LUX…

O expresie a SOFISTICĂRII sub formă de SIMPLITATE…

O reflexie a NATURII ȘI PERSONALITĂŢILOR INTERIOARE…”

ENGLISH:

The launch of a new perfume brand in Romania is always good news, and if the brand in question offers niche scents and comes from Istanbul, all the better! This is the story of RULE FRAGRANCES, which set out to combine craftsmanship with luxury, in the spirit of the golden ratio. The end result? A range of 10 different perfumes, designed to depict original personalities. To learn more about them, we talked to Mert SAĞDAM and Umut GÜR, the entrepreneurs behind the brand.

What has inspired you to create RULE FRAGRANCES?

We were inspired by the minimalist elegance of the golden ratio and Leonardo Da Vinci’s motto – “Simplicity is the ultimate sophistication.”

Has your experience in managing other cosmetic and perfume brands proved to be useful in developing this new project or are considerable differences to be expected when starting an unique business like this one?

Besides my chemical engineering background, I have 25 years of experience in luxury cosmetics and retail. My business partner Umut GÜR is a computer engineer specialized in business development and project design. Our academic and professional backgrounds have guided us significantly along this journey.

Umut GÜR şi Mert SAĞDAM, fondatorii RULE FRAGRANCES

The RULE FRAGRANCES collection now includes 10 perfumes, each bearing a special name like ANGELIC, SENSATE, PROUD or AMOROUS. Does the name or concept in question come first, or does the fragrance get a name after its creation?

The fragrance gets the appropriate name after its creation. The inspiration is based on personality, inner nature or sensation.

I know that AMOROUS is centered around a Turkish rose note. Considering its name and concept, the link to the rose is probably to be expected. Are similar links between notes and concepts true for the other fragrances as well?

Of course. We can also give PROUD as an example, which is a deep and rich composition where the strong character of the oud is blended with the sweet and soft touch of tobacco and vanilla.

Every perfume is special in its own way, but do you have a personal favorite? Which is it and why?

“It’s hard for us to make a choice, since we have put a lot of effort and passion while creating the whole collection. Yet, my personal favorite is DARING because of its meaning, similar to my own name which means “brave” – and its color, turquoise,” Mert says. For Umut, it’s PROUD because of the warm and naive expression of oud.

What can you tell me about the perfumers who actually create your fragrances and about the ingredients used? What about the packaging?

So far, we’ve collaborated with local perfumers. Mr. Huseyin Erdogmus is the master perfumer behind the creation of PROUD, AMOROUS and MAGNETIC, with 30+ years of experience in the industry.

Mr. Koray Sevinc from MG International is another young and talented perfumer that we collaborated with.

We’re using ingredients of the highest quality, harvested gently from all around the world.

The sophisticated design of the packaging, the bottle and all visual artworks of RULE FRAGRANCES use the golden ratio present in nature and bring it together with a simple and minimalist line born out of the desire to harmonize artisanship and luxury.

RULE FRAGRANCES’ headquarters is located in Istanbul, a city where the East meets the West. Do its perfumes also represent a fusion between East and West?

Definitely, the geography we’re in, the cultural heritage we have and the international experience we’ve accumulated have had a major effect on the creation process.

One of our main columns bears the title “Poetry and perfume”. If you would have to choose a single poem to depict one of your fragrances, what would that be?

As far as poetry is concerned, we would like to share our own poem for RULE FRAGRANCES.

“We describe RULE FRAGRANCES as:

A journey where CREATIVITY meets EXPERTISE…

A story full of COURAGE & HOPE…

A fusion of CRAFTSMANSHIP & LUXURY…

An expression of SOPHISTICATION in the form of SIMPLICITY…

A reflection of INNER NATURE & PERSONALITIES…”

Parfumurile RULE FRAGRANCES se găsesc în Delirium din Băneasa Shopping City şi online, pe obsentum.com.

Citeşte şi: Poezie şi…

Citeşte şi: 3 parfumuri…

Beauty & Make-up

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *