Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a deschis un nou magazin, în Brașov. Producătorul continuă, astfel, extinderea și modernizarea rețelei de magazine în țară. Anterior inaugurării magazinului din Brașov, compania a inaugurat magazine asemănătoare în Timișoara, București și Constanța.

magazinul-farmec-din-brasov-exterior

Situat central, în Piata Sfatului nr. 11, noul magazin Farmec Brașov are o suprafață totală de 60 metri pătrați. Acesta cuprinde o ofertă de peste 400 de produse, dar și consultanță permanentă legată de acestea. Investiția totală a companiei se ridică la 55.000 euro. În cadrul noului magazin, brașovenii vor beneficia și de teste de dermoanaliză a tipului de ten, acest serviciu fiind oferit gratuit tuturor celor care vizitează locația. Ședințele durează aproximativ 5 minute și ajută la stabilirea tipului de ten prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii.

mircea-turdean-director-general-farmec„Inaugurarea primului magazin Farmec la Brașov face parte din strategia de extindere a rețelei de magazine în țară. Brașovenii se vor putea bucura de toate produsele Farmec din portofoliu, fie că vorbim de cosmetice sau de produse de îngrijire a locuinței din gamele Nufăr și Triumf. Farmec este un brand simbol al României și încercăm să venim constant în întâmpinarea consumatorilor noștri cu cele mai bune servicii și produse. Ne-am propus ca până la finalul anului 2016 să investim 200.000 de euro în deschiderea și modernizarea magazinelor proprii în ţară”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

În perioada 29 septembrie-9 octombrie, brașovenii vor beneficia de 20% discount la orice achiziție din noul magazin.

magazinul-farmec-din-brasov-interior

În prezent, rețeaua magazinelor Farmec numără 8 spații, în: Cluj Napoca (3 magazine), Arad, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara și Brașov. Pe 20 și 22 septembrie a.c., Farmec a marcat deschiderea primelor magazine Gerovital din România, la București și Constanța, aducând cel mai iubit brand românesc mai aproape de consumatori. În ceea ce priveste deschiderea de magazine în noi locații, compania are în vedere inaugurarea alor 3 spații până la finele anului 2016.

Beauty & Make-up

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *