Farmec România continuă și în acest an parteneriatul cu Electric Castle, brandul Gerovital fiind alături de fanii festivalului pentru cel de-al doilea an consecutiv. Direct din pavilionul WeShowCase, Gerovital pune frumusețea pe note muzicale, oferind tuturor participanților surprize și experiențe inovatoare, pline de culoare.
Prezența Gerovital la Electric Castle 2018 este definită de conceptul “Mai mult decât culoare”, o umbrelă de comunicare care vizează toate activitățile pregătite pentru această ediție. În cadrul pavilionului WeShowCase, brandul va fi prezent cu trei zone special amenajate pentru a oferi tuturor participanților la festival activări relevante.
Cea mai interesantă activitate este cea de testare a diverselor stiluri de machiaj, pe baza tehnologiei de recunoaștere facială. Cu ajutorul tehnicilor de realitate virtuală augmentată, festivalierii vor putea experimenta cu stilurile de make-up, nuanțele și combinațiile cromatice distincte, alegând opțiunea care li se potrivește cel mai bine tenului, dar și propriei personalități.
Printre celelalte activități se numără sesiunile de machiaj și manichiură realizate de artiști make-up și experți în estetica unghiilor cu produse din gama Gerovital Beauty, precum și foarte multe concursuri cu premii speciale. În zona de activare a brandului, Gerovital îi încurajează pe festivalieri să participe la concursurile și provocările electrice, care solicită creativitatea în crearea unor versuri amuzante și îndemânarea în realizarea unei manichiuri perfecte prietenilor, probă contra cronometru. Abilitățile, energia și entuziasmul câștigătorilor vor fi răsplătite cu premii constând în produse Gerovital Sun, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Geluri de duș și Aslavital.
Compania clujeană se implică activ în susținerea evenimentelor culturale, cu impact asupra comunității locale. Astfel, de la începutul anului 2018, Farmec a susținut, în calitate de partener, o serie de evenimente din domeniul muzicii, cinematografiei, educației și dezvoltării personale.
“Suntem încântați că și în acest an suntem parteneri ai Electric Castle, o colaborare pe care ne propunem să o transformăm într-o tradiție frumoasă, materializată în activități și activări de impact pentru publicul nostru. Și la această ediție, ne vom implica în oferirea unei experiențe festivaliere memorabile și pline de culoare tinerilor activi, prezenți la festival și uniți de pasiunea pentru muzică și de dorința de a fi parte a comunității dezvoltată în jurul Electric Castle. Am pregătit o serie de activări în premieră, care vor combina tehnologia cu atmosfera electrică și care vor marca în cele mai puternice nuanțe interacțiunile participanților la festival” a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.