SocialPedia 49, un nou eveniment marca SocialPedia, are drept temă „All about TikTok in 2023” sau „totul despre TikTok anul acesta.” Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 27 iunie 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Andreea Blejan – Head of Social Media HUB BCR, Matei Florea – Founder Zet-Labs & Creator Partnerships Manager at Yoke Network, Alex Trif și Ines Stana – creatori de conținut.

Cum să participi gratuit la SocialPedia 49

Înscrierile sunt gratuite şi se pot face uşor aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-49/

De ce ar trebui să vorbim despre TikTok în 2023

În România, TikTok a depăşit Instagram ca număr de utilizatori. De aceea, brandurile și creatorii de conținut sunt mereu în căutarea de idei noi care să îi aducă mai aproape de comunitățile lor, acum în creştere masivă pe TikTok.

Un studiu TikTok susține că la finalul anului 2022 reach-ul Ad-urilor din platformă a crescut cu 14,6%. În plus, 35% dintre utilizatorii de TikTok deschid aplicația pentru a căuta produse sau servicii. De asemenea, un raport Hootsuite arată că 78,2% dintre TikTokeri folosesc aplicația pentru a urmări conținut amuzant.

La SocialPedia 49, invitaţii şi organizatorii vor discuta despre cele mai noi trenduri pe TikTok, vor pune la dispoziţia publicului studii de caz și informații practice, şi vor prezenta povestea a doi creatori de conținut care ajung la milioane de vizualizări prin foarte multă muncă și dedicare.

La ce întrebări răspunde evenimentul

SocialPedia 49, care are drept temă „All about TikTok in 2023”, va încerca să răspundă următoarelor întrebări:

  • Cum pot integra brandurile TikTok-ul în strategia lor de conținut?
  • Care sunt previziunile pentru TikTok în următorii ani?
  • Cum facem o strategie de conținut pe TikTok?
  • Cum poți să-ți alegi eficient creatorii de conținut pe care să-i urmărești pe TikTok?
  • Cum faci conținut de calitate pe TikTok?
  • Ce provocări au creatorii de conținut și cât muncesc pentru un clip viral?

Ce spun invitaţii

“Social media este poate cea mai dinamică zonă din sfera online care evoluează în fiecare zi, nu doar la nivel de platformă și funcționalități, cât la nivel de industrie. Tiktok este pentru noi, la BCR, the “cool kid in town” la nivel de platforme de social media și comunități în care credem. E o platformă autentică, cool în care avem oportunități să ne conectăm cu oamenii și comunitățile care contează pentru noi. Este o platformă care ne provoacă la idei noi, la a gândi content autentic și ne arată în fiecare zi puterea de a ne conecta online cu oameni care vor să facă alegeri financiare inteligente care să le facă bine. Iar noi suntem alături de toate aceste comunități cu sfaturi, resurse și instrumente utile,” a declarat Andreea Blejan – Head of Social Media HUB BCR.

Ce spun organizatoarele

„TikTok este rețeaua socială pe care toate brandurile își doresc să fie prezente, însă puține alocă timp și resurse pentru crearea de conținut dedicat. Cum începem să comunicăm pe TikTok dacă avem un business? Și cum facem branding personal dacă suntem creatori de conținut? Sunt două întrebări pe care le-am tot primit de-a lungul timpului și la care vom răspunde alături de invitații noștri la SocialPedia 49,” au declarat organizatoarele evenimentului.

Despre evenimentele SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul SocialPedia? Sã contribuie la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Citeşte şi: SocialPedia 48…

Citeşte şi: SocialPedia 47…

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *