Cea de-a doua ediție a conferinței online Content Marketing PRO, dedicată specialiștilor în comunicare digitală aflați la orice nivel de pregătire, are loc pe 15 și 16 martie, pe site-ul ContentMarketingPRO.ro. Evenimentul online reprezintă o acţiune comună a echipelor Online Mastery și SocialPedia, cu peste 15 ani de experiență în comunicarea online. Ediția din 2023 a Content Marketing PRO propune o noutate: două masterclass-uri.
Conferința se adresează specialiștilor care lucrează în comunicarea online sau celor care își doresc să înceapă o carieră în domeniu. Unul dintre cele mai importante lucruri pentru pregătirea profesională a acestor specialişti este faptul că ei trebuie să fie informaţi în legătură cu noutăţile din mediul digital. La Content Marketing PRO, toată informația este 100% practică, putând fi pusă în aplicare imediat pentru business sau brand. Evenimentul are loc pe parcursul a două zile.
Cum se desfăşoară conferinţa online
Pe 15 martie, participanții la Content Marketing PRO vor avea acces la două paneluri + sesiuni de networking cu participare gratuită și la două secțiuni (“Comunicare online de la A la Z”, “Raportare și optimizare”) organizate în 6 workshop-uri, cu bilet de acces.
Ziua de 16 martie este dedicată celor două Masterclass-uri de câte 3,5 ore fiecare, cu locuri limitate: “Cum faci o campanie de content marketing de la A la Z” – susținut de Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @ Digital Star și “Reels Masterclass” – susținut de Alexandra Ciucanu – Trainer și specialist în comunicare.
Despre speakeri
14 speakeri au confirmat prezența în cadrul evenimentului: Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @ Digital Star, Raluca Anton – Doctor în psihologie și psihoterapeut, Andrei Roșca – Change Strategist, Mădălina Preda – Chronic Disorganization Specialist®, Time Management & Productivity Specialist și CVOP™️ – Certified Virtual Organizing Professional, Cosmin Cimil – Fondator & Video strategist @ Kreafilm, Alexandra Ciucanu – Trainer și specialist în comunicare, Mihai Mihalcea – Consultant și trainer de comunicare pe Linkedin, Ionuț Țuța – Expert în comunicare pe Instagram, Liviu Taloi – Data Insights Manager @ DWF, Sorin Drăghici – Cofondator @DWF; Călin Biriș – Fondator @Online Mastery, Robert Tatoi – CEO @FollowArt Production, Sabina Cornovac, Fondator SocialPedia, Iulia Stănescu, Co-Organizator SocialPedia.
Cine ar trebui să participe la conferinţă
Content Marketing PRO se adresează:
· tuturor specialiștilor în digital care vor să-și consolideze cunoștințele în domeniu și să descopere sfaturi şi trucuri utile de la speakeri;
· agențiilor și brandurilor care vor să afle care sunt ultimele tendințe în domeniul content marketingului și cum le pot aplica;
· creatorilor de conținut care își doresc să învețe să folosească și mai bine tool-urile de content marketing;
· studenților care vor să urmeze o carieră în digital.
Speakerii cu experiență oferă traininguri, recomandări, studii de caz și insight-uri importante din digital și content marketing.
Declaraţiile organizatorilor
„După succesul ediției de anul trecut și după ce am analizat feedback-ul primit, Content Marketing PRO 2023 oferă și mai multă informație aplicată despre principalele platforme pe care le folosesc brandurile din România. Discutăm și despre cum să ne păstrăm sănătatea psihică într-o lume în care totul se întâmplă cu o viteză uimitoare. În plus, cele două Masterclass-uri aduc un plus de valoare conferinței – participanții iau parte la două cursuri intensive despre Strategia de Content Marketing și Instagram Reels,” declară organizatorii evenimentului.
Cum poţi participa la Content Marketing PRO
Costul unei zile full care include și înregistrările panelurilor și workshopurilor este 299 de lei, până în 15 februarie. În plus, participanții pot alege să se înscrie gratuit doar la paneluri și sesiunile de networking. De asemenea, costul celor doua Masterclass-uri este de 500 de lei, iar locurile sunt limitate la 60 de persoane pentru fiecare.
Programul complet și temele tuturor sesiunilor pot fi consultate pe site.
Parteneri: Banca Transilvania, Eventmix
Parteneri media: Kiss FM, IQAds, SocialWeb, Flawless, Spot Media, Content Marketing Romania, Viața de freelancer, Ecompedia, Lumea SEO PPC, Mihaela Lemnaru, Olivian Breda, Bizz Club, Librăria de design.