„Influencer Marketing în 2024” este tema ediției 65 a SocialPedia. Evenimentul powered by Lidl România este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 12 noiembrie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Dr. Alexandra Mircea – Founder & Owner @ Dentalist București, Medic stomatolog și Dental awareness speaker, Andrei Nebunoiu – Brand Manager Neversea & MASSIF și Emil Rengle – Head of Influencer Marketing la UNTOLD Universe.
La nivel global, piața de influencer marketing valorează în jur de 21 miliarde de dolari și se crede că va ajunge la valoarea de 47 miliarde de dolari până în 2027. Iar semnalul este clar: brandurile încep să prioritizeze, din ce în ce mai mult, campaniile cu influenceri.
Conform unui studiu MOCAPP, influencerii români au, de cele mai multe ori, o audiență locală, formată exclusiv din consumatori din România. În luna iunie 2024 existau aproximativ 48.000 de influenceri români activi, fiecare având cel puțin o campanie plătită pe lună. Cele mai multe campanii cu influenceri sunt pe Instagram (unde Reels au un reach organic mediu de 85%, iar caruselurile generează 36% din comentarii), dar TikTok vine puternic din urmă, mai ales datorită engagement-ului ridicat pe care îl vedem acolo, conform studiului MOCAPP.
În ceea ce privește brandurile, cele mai importante industrii care investesc în Influencer Marketing sunt Fashion & Retail / FMCG, Beauty & Make-up, Finance & Banking, și Gadgets & Smartphones.
În aceste condiții, cum își aleg brandurile influencerii potriviți și cum pot aceștia, la rândul lor, să creeze conținut care să le includă valorile? La SocialPedia 65 dezbatem toate aceste lucruri, descoperim trucuri pentru colaborări de succes cu influenceri, învățăm cum să construim comunități puternice și aflăm cum trebuie să arate o colaborare de succes între un brand și un influencer.
Subiectele abordate de speakeri la SocialPedia 65
- Cum alegi influencerii potriviți pentru brandul tău în 2024?
- Ce trebuie să știe brandurile despre piața de Influencer Marketing din România?
- Cum arată o campanie de Influencer Marketing executată corect?
- Care sunt cele mai mari provocări pe care le au brandurile, agențiile și creatorii de conținut atunci când lucrează împreună?
- Cum arată un brief corect pentru un influencer?
- Cum îți construiești o comunitate unită ca influencer?
- Cum pot influencerii să comunice relevant și autentic pentru comunitățile lor și să atragă atenția brandurilor în același timp?
- Cum își aleg influencerii subiectele despre care postează și cum decurge procesul de creație?
„Numărul influencerilor din România este în continuă creștere, iar brandurile au nevoie de ghidaj pentru a-i alege pe cei mai potriviți și pentru a scrie brief-uri corecte și complete. De cealaltă parte, influencerii trebuie să construiască în jurul lor comunități autentice, care îi susțin pentru ceea ce sunt și pentru conținutul pe care îl creează. Piața de Influencer Marketing este extrem de dinamică în România în acest moment. De aceea, în ediția SocialPedia din noiembrie vrem să abordăm ambele perspective, ale brandurilor și ale influencerilor, și să primim răspunsuri la toate întrebările pe care le avem.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-65/
Despre Speakeri
Dr. Alexandra Mircea – Founder & Owner @ Dentalist București, Medic stomatolog și Dental awareness speaker.
Dr. Alexandra Mircea este cel mai urmărit medic dentist pe Social Media. Este medic stomatolog de peste 12 ani, specialist parodontolog și fondatoarea clinicii Dentalist. Conduce o echipă medicală în București și acordă o atenție deosebită educației despre igiena și tratamentele stomatologice. Clipurile video realizate de ea au devenit virale pentru publicul din România având astfel peste 1,3 milioane de urmăritori pe toate rețelele de socializare.
Din 2019 și până în prezent, dr. Alexandra Mircea a obținut multiple certificări în cadrul Harvard Business School, din Statele Unite, care o ajută în drumul său antreprenorial de succes.
Andrei Nebunoiu – Brand Manager Neversea & MASSIF
Nebun(oi)ul din Mannebunit, agenția în care este Owner și Creative Director.
Brand Manager Neversea, responsabil de viralul anului.
Fostul director de marketing Shoteria și Calif, responsabil de toate cele.
Nebun după naming, nebun după strategie, nebun după marketing și implementări de guerilla marketing, nebun după branding si proiecte de packaging, nebun(oiu) după părinți, nu după vreo instituție medicală, ca să nu existe dubii.
Omul la care poți să apelezi după ce toți ceilați ți-au spus „e imposibil, nu se poate face”.
Emil Rengle – Head of Influencer Marketing la UNTOLD Universe
Cu o viziune clară asupra talentului și o înțelegere profundă a implicării audienței, Emil conduce echipa în conectarea brandurilor cu voci influente pe diverse platforme.
Strategiile sale inovatoare și campaniile creative au îmbunătățit semnificativ prezența UNTOLD Universe, asigurându-se că fiecare festival și eveniment rezonează cu audiențele locale și internaționale. Emil nu este doar un strategist; el are viziunea de a recunoaște puterea poveștilor spuse prin intermediul influencerilor, transformând modul în care brandurile interacționează cu comunitățile lor.
Având și experiența de a fi influencer, Emil dezvoltă relații puternice cu alți influenceri și încurajează parteneriate autentice care amplifică mesajele brandurilor și îmbunătățesc experiența generală a festivalurilor. Expertiza sa în navigarea peisajului digital în continuă evoluție îl poziționează ca un jucător cheie, făcând din fiecare colaborare o oportunitate de a crea impact și de a transforma evenimentele într-o experiență memorabilă pentru fani și artiști deopotrivă.
Vezi și: Let it rain: 3 obiecte vestimentare esenţiale când plouă
Parteneri media: Editura Litera, Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, SKEELS, Olivian.ro, Lumea SEO PPC, VSFA
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 16 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Despre Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este Co-Organizator SocialPedia, Digital Communications Consultant și trainer de educație digitală și antreprenorială pentru copii și adolescenți. Cu peste 17 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De șapte ani lucrează ca freelancer și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2023 conduce și departamentul de social media al agenției de comunicare DiFine PR, DiFine Social.