Totul despre eCommerce sau „Ecommerce – Tips And Tricks in 2024” este tema SocialPedia 61. Cunoscutul eveniment powered by GoMag este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 16 iulie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag, Diana Coman, Profa de Social Media și Radu Bălăceanu, Co-fondator LifeBox.
Cum să participi gratuit la eveniment
Înscrierile gratuite sunt deschise şi se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-61/
De ce trebuie să vorbim despre eCommerce în 2024
În 2024, specialiștii se așteaptă ca piața globală de eCommerce să ajungă la 6,3 trilioane de dolari. 34% dintre cumpărători fac shopping online cel puțin o dată pe săptămână, iar generația Millennials este cea care își face cumpărăturile cel mai mult pe internet. Facebook rămâne cea mai populară platformă pentru tranzacțiile de tip social commerce.
Se estimează că, până în 2027, aproximativ 23% dintre cumpărăturile din retail vor avea loc online, conform Forbes. Piața de social media commerce va ajunge la 8,5 trilioane de dolari până în 2030.
Temele abordate la SocialPedia 61
Având în vedere datele de mai sus, este important să vorbim despre cum putem creşte un business în eCommerce, dar şi despre promovarea eficientă a acestuia în social media. De aceea, la SocialPedia 61, speakerii şi organizatoarele vor aborda următoarele teme:
- Antreprenoriat în eCommerce, de la teorie, la practică.
- Mindset-ul și strategia: care sunt bazele business-ului tău?
- Achiziția și retenția de clienți – cum atragi un flux constant de comenzi?
- Sales Funnel pentru amplificarea rezultatelor.
- Cum faci social media pentru eCommerce?
- Tips & Tricks pentru comunicarea online pentru brandurile din eCommerce.
- Cum vinzi în social media?
- Ce înseamnă să fii antreprenor în eCommerce? Dar consultant în eCommerce?
- Ce trebuie să știe toți cei care vor sa înceapă un business în eCommerce?
Ce spun speakerii despre acest eveniment
“Ecosistemul de eCommerce din România evoluează de la zi la zi datorită acțiunilor pe care le facem fiecare dintre noi, atât din postura de antreprenori, cât și din cea de clienți. Transformările prin care au trecut aștepările și comportamentul clienților dictează o abordare multichannel, chiar omnichannel, dacă se poate, pentru ca un business să rămână relevant și să vândă cu succes. Ediția SocialPedia 61 vine, așadar, cu resurse dedicate, provocări de networking și oportunități de dezvoltare menite să ajute fiecare participant să își propulseze proiectele, îmbinând puterea comerțului online cu impactul unei strategii social media eficiente,” spune Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag.
Declaraţiile organizatoarelor
„Din ce în ce mai multe cumpărături se fac online, iar rețelele sociale sunt o sursă excelentă de inspirație și chiar de shopping. Pentru branduri devine, astfel, extrem de important să își seteze corect magazinul online, să aibă o strategie de eCommerce bine conturată și să comunice eficient în social media. Pentru că știm cât de important este un asemenea subiect pentru antreprenori și companii, îi dedicăm această ediție SocialPedia în care vom descoperi trei perspective asupra a ceea ce înseamnă să lucrezi în domeniu,” declară organizatoarele evenimentului.
Citeşte şi: SocialPedia 60…
Citeşte şi: SocialPedia 59…