L’Oréal Groupe a anunțat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față de rezultatele din aceeaşi perioadă a anului precedent. Compania a avut performanțe solide în Europa, Statele Unite și China.
Rezultate care au depăşit aşteptările
L’Oréal și-a depășit așteptările, înregistrând performanțe remarcabile în țări cheie precum Germania, Austria, Elveția, Franța și Anglia, precum și în țări dinamice precum Polonia, Turcia și țările nordice. În e-commerce, s-a înregistrat o creștere semnificativă în a doua jumătate a primului semestru. Trendul ascendent al vânzărilor a fost susținut de o contribuție solidă a valorii și o creștere a volumului, demonstrând atractivitatea portofoliului de branduri L’Oréal pentru consumatorii europeni.
Căror produse L’Oréal le este datorat succesul
În Divizia Produselor de Larg Consum, vânzările au fost remarcabile pentru toate brandurile mari din portofoliu și în toate categoriile, cu accent pe machiaj și îngrijirea pielii. Divizia de Cosmetică Activă a continuat să înregistreze o creștere foarte puternică și a depășit semnificativ piața, iar brandurile care au obținut creșteri valorice au fost La Roche-Posay și CeraVe.
L’Oreal Luxe și-a consolidat poziția de lider în parfumuri, cea mai mare categorie din piața europeană a produselor de înfrumusețare, datorită succesului continuu al parfumurilor Paradoxe by Prada și Libre by Yves Saint Laurent. Divizia de Produse Profesionale continuă trendul ascendent înregistrat pe parcursul ultimilor ani în categoria produselor de premium de îngrijire a părului.
Ce spune CEO-ul companiei
“Într-o piață în continuă schimbare, L’Oréal a obținut performanțe remarcabile în prima jumătate a anului, ceea ce ne consolidează poziția de lider global. Creșterea a fost diversificată în toate diviziile, regiunile, categoriile și canalele, reconfirmând succesul modelului nostru echilibrat și multipolar. Trendul ascendent al vânzărilor a fost stimulat de volum și de valoare, demonstrând succesul inovațiilor noastre și atractivitatea brandurilor. În conformitate cu cercul virtuos al L’Oréal, am îmbunătățit rentabilitatea, în timp ce am mărit semnificativ investițiile în brandurile noastre. În același timp, în concordanță cu ambiția noastră dublă de performanță economică și corporativă, am continuat să investim în tranziția către un model de operare mai durabil pentru a crea valoare pe termen lung. Într-un context economic încă incert, rămânem ambițioși pentru viitor, suntem optimiști cu privire la perspectiva pieței de beauty și avem încredere în capacitatea noastră de a ne depăși așteptările și de a avea încă un an de creștere în vânzări și profituri,” a declarat Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal.