Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Prin lansarea brandului EMIRAI, fondatoarea sa Alexandrina Bodrug a demonstrat că se poate, chiar dacă nu este mereu uşor. Se poate să lansezi un nou brand de parfumuri premium în România anului 2025! Dacă anterior am stat de vorbă cu ea în cadrul unui interviu despre lansare, despre marea ei pasiune pentru parfumuri şi despre provocările cu care s-a confruntat recent, acum am decis să merg mai departe. Într-un nou interviu flawless, Alexandrina mi-a oferit detalii despre parfumurile EMIRAI, dar şi despre ingredientele din spatele lor, informaţii din culisele procesului de producţie şi portretul clientului tipic. Cu emoţie, ea mi-a mărturisit că speră ca “oamenii care aleg parfumurile EMIRAI să se simtă unici, autentici și încrezători.”

Citeşte partea I a interviului AICI!

În acest moment gama Emirai include 10 parfumuri speciale. Care e preferatul tău?

Pentru mine, fiecare parfum EMIRAI este special – fiecare are propria poveste și propriul rol. Îmi este greu să aleg doar unul, pentru că le simt ca pe niște părți din mine, dar dacă ar fi să numesc un preferat, acesta ar fi Solaria. Este un parfum din familia gurmand-fructată, exotic și intens, care surprinde prin combinații neașteptate: prospețimea lămâii și a fructului pasiunii, dulceața bananei, condimentele ardeiului iute, dar și rafinamentul ciocolatei negre, alunelor și florilor de ylang-ylang și iasomie. Totul este așezat pe o bază caldă de zahăr, lemn de cedru și mosc. Pentru mine, Solaria este un parfum al contrastelor, care îmbină lumina și intensitatea, oferind mereu o energie aparte.

Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Ce îmi poţi spune despre ingrediente şi despre procesul de producţie?

Pentru EMIRAI, ingredientele sunt esența identității noastre. Lucrăm doar cu materii prime de cea mai înaltă calitate, atent selecționate, provenite atât din Orient – oud, ambră, condimente rare –, cât și din Europa, unde descoperim citrice luminoase, flori delicate și lemnuri prețioase.

Un moment definitoriu a fost vizita noastră la o fabrică din Milano, unde am avut șansa să vedem procesul de creație a parfumurilor. Accesul este strict, nu se pot face fotografii, dar experiența a fost una fantastică, parcă desprinsă dintr-un film. Am văzut parfumierii lucrând în birouri separate, înconjurați de mii de sticluțe, am urmărit procesul de amestecare a ingredientelor și macerarea compozițiilor. Acest tur ne-a inspirat încredere totală în fabrică și în rigoarea procesului de creație.

Trebuie menționat că fabrica se ocupă exclusiv de lichid, ceea ce a însemnat că am fost nevoiți să căutăm furnizori externi pentru sticle, capace și cutii. Acest lucru a făcut procesul și mai complex și de durată, dar și mai valoros. A fost o muncă colosală – de la alegerea și combinarea notelor, până la îmbutelierea și ambalarea finală a parfumurilor. Rezultatul este însă unul pe măsura efortului: parfumuri autentice, create cu pasiune și respect pentru artă.

Aveți o “semnătură olfactivă” specifică brandului, un acord care se găseşte în toate parfumurile Emirai?

Da, fiecare parfum EMIRAI are propria poveste, însă există o linie comună care le leagă și care poate fi considerată semnătura noastră olfactivă. Am dorit ca toate creațiile să transmită intensitate, profunzime și memorabilitate, de aceea în multe dintre ele se regăsesc note calde de ambră, oud, mosc sau lemnuri fine, combinate cu accente luminoase de citrice și flori.

Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Un detaliu specific brandului nostru este faptul că, în fiecare parfum, am ales să includem cel puțin o notă gurmandă. În unele creații aceasta devine dominantă – precum fisticul în Pistachio Breeze, scorțișoara în Temptation sau vanilia în Sweet Sahara –, iar în altele este prezentă mai discret, ca banana și ciocolata din Solaria. Această amprentă gurmandă aduce o căldură aparte și un caracter memorabil fiecărui parfum EMIRAI.

Cui se adresează parfumurile voastre? Există un portret al clientului vostru?

Parfumurile EMIRAI se adresează oamenilor care caută mai mult decât un simplu accesoriu – se adresează celor care doresc să își exprime personalitatea și emoțiile printr-o semnătură olfactivă unică. Clientul nostru este curios, deschis către experiențe noi, iubește arta și detaliile rafinate și nu se teme să fie autentic.

Ne adresăm în special segmentului premium, celor care apreciază calitatea și originalitatea, dar am creat și kituri de descoperire pentru a face universul EMIRAI accesibil unui public mai larg. Portretul clientului nostru nu este definit de vârstă sau statut, ci de dorința de a trăi prin parfum o poveste personală, de a transforma fiecare zi într-o experiență memorabilă.

Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Cum vreți să se simtă oamenii care aleg parfumurile Emirai?

Ne dorim ca oamenii care aleg parfumurile EMIRAI să se simtă unici, autentici și încrezători. Vrem ca fiecare strop de parfum să le aducă bucurie, rafinament și libertatea de a-și exprima personalitatea. Mai presus de toate, ne dorim ca EMIRAI să devină pentru ei o sursă de emoție, de amintiri și de inspirație – o semnătură invizibilă, dar memorabilă, care îi însoțește în fiecare zi.

Beauty & Make-up

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *