Cât de greu este să lansezi un nou brand de parfumuri în România? Ne răspunde la întrebare Alexandrina Bodrug, fondatoarea EMIRAI – cel mai nou brand de parfumuri de la noi. La doar 28 de ani, Alexandrina străluceşte ori de câte ori vorbeşte despre marea ei pasiune pentru parfumuri. A crescut printre flori, în Republica Moldova, iar mama ei a fost prima care a încurajat-o să-şi dezvolte simţiul olfactiv. Recent, a lansat primele 10 parfumuri EMIRAI în cadrul elegant al Corinthia Grand Hotel du Boulevard Bucharest. Cum parfumurile s-au dovedit a fi de excepţie, am decis să stau de vorbă cu Alexandrina pentru a afla mai multe despre ele.

Cine “se ascunde” în spatele brandului Emirai?

În spatele brandului EMIRAI mă aflu eu, Alexandrina Bodrug, o femeie de 28 de ani, originară din Ungheni, Republica Moldova. Am absolvit SNSPA – specializarea Dreptul Colectivităților Locale –, iar parcursul meu profesional a trecut prin experiențe diverse, în special în mediul corporatist. Totuși, am simțit mereu că adevărata mea chemare este să creez și să dau viață unor proiecte care inspiră.

Pasiunea pentru parfumuri mi-a fost insuflată de soțul meu, cel care a văzut în mine sensibilitatea de a percepe și diferenția aromele. Am început să explorez această lume prin workshopuri și studii de piață, iar treptat parfumeria a devenit nu doar o pasiune, ci și o misiune.

Pe lângă parfumerie, iubesc profund florile – o pasiune moștenită de la mama mea, o grădinăreasă de excepție. Am urmat și un curs de designer florist, iar într-o florărie mă simt ca acasă, înconjurată de frumusețea și parfumul florilor.

Astfel s-a conturat EMIRAI – ca o extensie a pasiunilor mele, un brand care unește delicatețea și rafinamentul cu puterea invizibilă a emoțiilor pe care doar parfumurile le pot transmite.

Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Ador bergamota în parfumerie pentru că îmi amintește de copilărie – mama îmi făcea adesea ceai cu aromă de bergamotă.

Alexandrina Bodrug, EMIRAI

Adesea, parfumierii şi fondatorii brandurilor de parfumuri îmi spun că pasiunea lor pentru mirosuri s-a născut în copilărie. La tine cum a fost?

Da, pasiunea mea pentru mirosuri s-a dezvoltat încă din copilărie. Mama are un simț olfactiv foarte bine dezvoltat, de la ea am moștenit această capacitate de a identifica şi deosebi mirosurile. Ador bergamota în parfumerie pentru că îmi amintește de copilărie – mama îmi făcea adesea ceai cu aromă de bergamotă. Tot de la ea am moștenit dragostea pentru flori: am crescut într-o casă și o grădină plină de parfumuri naturale, învățând să le deosebesc și să le apreciez.

Tot în copilărie am descoperit mirosul de rășină, atunci când mă cățăram în copaci la cules de cireșe, sau mirosul de pudră din trusa de machiaje ale mamei. Toate aceste experiențe simple, dar pline de magie, mi-au antrenat simțurile fără să-mi dau seama. Astfel, copilăria mea a devenit prima școală a parfumurilor, pregătindu-mă pentru întâlnirea cu arta olfactivă și pentru crearea EMIRAI.

Ştiu că numele brandului, adică Emirai, are o semnificaţie aparte. Ce îmi poţi spune despre el?

Numele EMIRAI este o punte între tradiție, simbolism și rafinament, fiecare literă purtând o semnificație aparte. Inspirat din „Emirate,” el reflectă eleganța și bogăția culturală a Orientului Mijlociu, locul unde parfumeria este ridicată la rang de artă.

Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Numele se deschide cu „Emir”, cel mai înalt rang de conducător, un lider oriental. Mai presus de atât, simbolizează puterea invizibilă, care nu doar conduce, ci şi inspiră. Parfumul devine, astfel, un „Emir” al aerului – o prezenţă invizibilă, dar memorabilă.

În inima numelui se află „Mir,” un ulei prețios utilizat de secole în crearea esențelor rare și simbol al legăturii sacre cu natura.

„Rai” evocă imaginea paradisului divin, simbolizând frumusețea, bucuria și perfecțiunea spre care aspirăm în fiecare creație.

EMIRAI este mai mult decât un nume – este o invitație de a explora o lume a parfumurilor de nișă, create cu pasiune în Dubai, unde tradiția și inovația se întâlnesc pentru a oferi o experiență unică.

Cum a luat naștere ideea acestui brand de parfumuri şi cu ce gânduri și emoții ai pornit acest proiect?

Ideea EMIRAI s-a născut dintr-o pasiune personală pentru parfumuri. Am început să o dezvolt prin workshopuri și ateliere de creație unde am creat primele mele parfumuri, iar mai apoi am aprofundat studiind piața – atât pe plan internațional, participând la expoziții precum Esxence, cât și în România, pentru a înțelege dorințele și nevoile viitoarei noastre comunități.

Dubaiul a fost locul în care m-am îndrăgostit de aromele orientale. Fiecare călătorie acolo mi s-a dezvăluit ca o nouă poveste, un loc unde luxul și opulența îți permit să porți cu naturalețe oud, ambră, vetiver și note condimente de la răsărit până la apus. Din această iubire s-a născut o colecție exclusivă, o ediție limitată creată în inima Orientului.

Pe măsură ce am explorat mai mult universul parfumeriei și originile sale, am descoperit în Italia o calitate excepțională a ingredientelor și puritatea materiei prime. Atunci am decis să aduc în universul EMIRAI și un strop din rafinamentul european, creând parfumuri care spun o poveste despre diversitate, echilibru și armonie.

Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Am pornit acest proiect cu inspirație și curaj, cu pasiune și dorință, cu încredere și speranță. L-am construit cu dedicare și loialitate, respectând principii și valori care definesc nu doar un brand, ci și o viziune despre viață.

Cât a durat de la idee până la lansarea efectivă a brandului pe piață?

Drumul de la idee până la lansarea oficială a EMIRAI a durat aproximativ doi ani. A fost o perioadă intensă, în care am experimentat, am participat la workshopuri, am studiat piața internațională și locală și am construit cu răbdare fiecare detaliu – de la concept și identitate vizuală până la alegerea ingredientelor și a partenerilor potriviți. Fiecare etapă a însemnat muncă, emoție și încrederea că, la momentul potrivit, EMIRAI va prinde viață. Lansarea din 27 august a fost încununarea acestui parcurs plin de provocări, dar și de satisfacții.

Colaborați cu parfumieri locali sau internaționali?

Colaborăm cu parfumieri internaționali, în special din Italia și Dubai, zone recunoscute pentru tradiția și excelența lor în parfumerie. În același timp, suntem deschiși să colaborăm și cu parfumieri locali, pentru că ne dorim ca brandul să rămână conectat și la talentul și creativitatea din România. Credem în schimbul de experiență și în faptul că diversitatea olfactivă se naște din colaborări autentice, indiferent de granițe.

Foto: Cabo Photography pentru EMIRAI

Dacă ar fi să descrii în trei cuvinte esența brandului vostru, care ar fi acestea?

Calitate – pentru selecția riguroasă a ingredientelor și standardele înalte pe care ni le-am asumat în fiecare detaliu.

Rafinament – pentru atenția la detalii și eleganța subtilă.

Armonie – pentru felul în care îmbinăm Orientul și Occidentul într-un echilibru unic.

Descoperă în partea a II-a a acestui INTERVIU informaţii complete despre noile parfumuri EMIRAI.

Citeşte şi: Trei parfumuri…

Citeşte şi: Miraj…

Beauty & Make-up

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *