Tommy Hilfiger a lansat campania de toamnă 2025 „The Hilfiger Racing Club”, cu actorul Nicholas Hoult și supermodelul Claudia Schiffer. Cu o estetică inspirată de nostalgia sporturilor cu motor, fiecare tur la „The Hilfiger Racing Club” este o celebrare a tradiției F1, cu accente fresh, originale.

Lansată în întreaga lume pe 26 august, campania va include activări pentru fanii Tommy Hilfiger de pretutindeni. De la experiențe personalizate ale brandului, la colaborări creative și evenimente inspirate de circuite, campania va demonstra că această versiune prep Tommy Hilfiger se concentrează mai puțin pe reguli și mai mult pe reinventare.

Declaraţiile lui Tommy Hilfiger

„Reimaginarea stilului prep a fost în centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la început, am combinat stilul american clasic cu influențe culturale vibrante și sunt încântat să continui această tradiție de a sparge tiparele. Acest sezon marchează începutul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recentă serie de campanii și aduce o nouă perspectivă asupra unui moment celebrat în calendarul social preppy.”

Fotografiată de Glen Luchford, campania îi are în prim-plan pe actorul Nicholas Hoult, care joacă în prezent în filmul Superman, și pe supermodelul Claudia Schiffer, care întruchipează stilul atemporal și individualitatea pe tot parcursul campaniei. Hoult, un pilot de curse antrenat, pasionat de sporturile cu motor, aduce un plus de încredere prin prezența sa pe circuit. Schiffer are o prezență remarcabilă, care transmite glamourul clasic și rafinamentul natural în această lume a mașinilor de lux.

„Viziunea lui Tommy asupra acestei colecții are aceeași energie pe care o iubesc la curse,” a declarat Nicholas Hoult. „Există tradiție, dar este plină de viață și de un sentiment de distracție. Reflectă stilul clasic american pentru care este cunoscut – atemporal și cool fără efort.”

„Tommy are un talent extraordinar în a crea colecții care par atemporale și jucăușe”, a declarat Claudia Schiffer. „Este acel spirit vesel de autoexprimare pe care l-a surprins în această campanie – ne-a invitat în lumea lui și a fost minunat să facem parte din ea.”

Descoperă noua colecţie Tommy Hilfiger

Pentru colecția de toamnă 2025, Tommy Hilfiger se inspiră de la debutul brandului său în New York City, reinterpretând imaginile tradiționale ale orașului prin noi abordări ale stratificării și ale jocului de texturi. Cămășile sunt reinterpretate cu noi modele tartan, iar jachetele sunt actualizate cu finisaje impermeabile. Un trench coat ușor pentru femei, dintr-un amestec de lână de calitate, prezintă un model în carouri remarcabil.

Pe măsură ce colecţia avansează, inspirația vine din tradiția New York-ului: gândiți-vă la pantofi Oxford purtați sub pantaloni de rugby și la cravate legate lejer, pentru un plus de confort. Pliseurile sunt reinterpretate într-o notă casual, alăturate unor cu hanorace cu emblemă, iar denimul este accesorizat cu geanta American Icon. Este o nouă interpretare a garderobei tradiționale, care răstoarnă tradițiile preppy, cu rădăcini în New York, prin twist-ul Tommy Hilfiger.

Colecția de toamnă 2025 va fi disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media utilizând #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

Citeşte şi: COS participă…

Citeşte şi: Emoţia…

Fashion & Accessories

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *