Totul despre Generaţia Z sau„Let’s talk with Gen Z” este tema SocialPedia 62. Evenimentul powered by BCR este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 13 august 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Nicoleta Deliu – Head of Communication @ BCR, Andreea Blejan – Head of Social Media Hub @ BCR și Jaxi – Content Creator.

Cum să participi gratuit la eveniment

Înscrierile la SocialPedia 62 sunt gratuite şi se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-62/

De ce trebuie să vorbim despre Generaţia Z în 2024

Aflată între generația Millennials și generația Alpha, generația Z se află într-un moment de cotitură. Cei mai tineri dintre ei încă nu au început liceul, în timp ce cei mai în vârstă termină facultatea, intră pe piața muncii și își întemeiază deja familii.

Generația Z este „nativă digital” în adevăratul sens al cuvântului. Mai mult de 95% dintre membrii Generației Z dețin un smartphone, 83% folosesc un laptop și 78% au o consolă de jocuri conectată la internet. În plus, un sfert dintre cei din Generația Z petrec cinci ore sau mai mult pe zi pe TikTok.

De aceea, brandurile şi comunicatorii au nevoie de noi abilităţi de comunicare pentru a stabili legături trainice cu publicul din această generaţie, dar şi pentru a le trezi interesul pentru produsele şi serviciile pe care le oferă.

Temele abordate la SocialPedia 62

Având în vedere faptul că o proporţie tot mai mare a publicului face acum parte din Generaţia Z, nu este deloc surprinzător că şi mesajele brandurilor şi ale comunicatorilor trebuie adaptate acestei categorii de public. De aceea, organizatoarele şi speakerii de la SocialPedia 61 şi-au propus să răspundă la următoarele întrebări:

• Cum comunici cu Generația Z ca brand, online?
• De ce este Generația Z diferită?
• Ce fel de campanii de brand funcționează pentru Generația Z?
• Ce așteptări are Generația Z de la branduri?
• Cum faci un brief pentru un influencer din Generația Z?
• Ce sfaturi au influencerii din Generația Z pentru branduri?
• Cum construiești o comunitate atunci când comunici pentru Generația Z?

Ce spun speakerii despre acest eveniment

În ultimii ani, Gen Z a preluat „the spotlight” atât online, în social media, cât și ca o audiență complet nouă la care brandurile încă învață să se raporteze. Felul în care Gen Z folosește online-ul, valorile și interesele pe care le are, dar și modul mult mai direct de comunicare pe care îl are față de alte categorii de vârstă ne fac să transformăm și să schimbăm în fiecare zi felul în care producem content. Gen Z este acea generație care ne arată un nou mod de a privi lumea, de a ne raporta la experiențele din jurul nostru și de a comunica – mai concis, mai vizual, mai autentic. Iar brandurile sunt într-un punct în istorie în care trebuie să se adapteze la un nou mod de interacțiune cu Gen Z,” spune Andreea Blejan, Head of Social Media Hub @ BCR.

Declaraţiile organizatoarelor

„Generația Z reprezintă un segment important din audiența multor branduri, însă vine cu un stil nou de comunicare și valori diferite. De aceea, aducem pe aceeași scenă specialiști care vorbesc despre comunicarea cu Gen Z din două perspective: cea a comunicatorului și cea a creatorului de conținut Gen Z. Această ediție SocialPedia va aduce insight-uri valoroase,” arată organizatoarele evenimentului.

Citeşte şi: SocialPedia 61…

Citeşte şi: SocialPedia 60…

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *