SocialPedia 48 se anunţă drept unul dintre cele mai interesante evenimente din digital marketing, iar tema lui va fi „Totul despre PPC Marketing în 2023”. Acesta este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 16 mai 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București. Speakerii SocialPedia 48 sunt: Robert Dumitru – Creative Director & Partner @ MTH Digital, Cristi Movilă – Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader @ VTEX, Ludmila Corlățeanu, designer vestimentar @ Milla Milla.
Cum să participi gratuit la SocialPedia 48
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-48/
De ce ar trebui să vorbim despre PPC Marketing?
Campaniile PPC pot ajuta afacerile e-Commerce să crească mult conversiile și să genereze venituri prin direcționarea anunțurilor către persoanele interesate de produsele sau serviciile brandului. O campanie PPC eficientă crește atât interesul către o pagină de produs sau o pagină de destinație, cât şi traficul potrivit. Rapoartele PPC permit evaluarea performanței anunțurilor, măsurarea ratelor de conversie și ajustarea strategiei pentru a optimiza rezultatele.
În 2023, 65% dintre companiile mici și mijlocii la nivel global se bazează pe PPC Marketing. Cu toate acestea, 72% dintre ele nu și-au ajustat reclamele de peste o lună. În același timp, 96% dintre branduri folosesc Google Ads. În ceea ce privește industria de e-Commerce, se prevede că aceasta va genera peste 6,3 trilioane de dolari la nivel global, conform datelor furnizate de SocialPedia. În aceste condiții, cum pot brandurile de e-Commerce să ruleze campanii eficiente care să ajungă la publicul lor țintă?
La ce întrebări răspunde evenimentul?
Răspunsul la această întrebare şi la multe altele poate fi descoperit în cadrul evenimentului SocialPedia 48. Aici, speakerii şi participanţii vor avea ocazia să discute despre cele mai noi trenduri în PPC Marketing și E-Commerce, să descopere studii de caz și informații practice, dar şi să asculte povestea unui designer român de succes care rulează campanii de Ads și investește constant în promovare. Printre întrebările la care aceştia vor căuta răspunsuri se numără şi următoarele:
- Ce (mai) înseamnă PPC Marketing în 2023?
- Cum facem PPC Marketing? Ce tehnici folosim?
- Cum facem o strategie de e-Commerce?
- Vrem să lansăm un magazin online. Ce pași trebuie să urmăm?
- Cum comunicăm în social media, astfel încât să sprijinim campaniile de sales?
- Ce provocări au designerii români în a-și vinde produsele online?Ce strategii de sales funcționează cel mai bine?
- Ce bugete alocă un designer român pentru campaniile de e-Commerce și cum le integrează în bugetul general de marketing?
Campaniile PPC se bazează din ce în ce mai mult pe machine learning, fie că ne referim la Performance Max sau la campaniile clasice de conversie din Facebook Ads, deci este deosebit de important să avem bine pusă la punct partea de tracking a campaniilor și să avem o strategie coerentă de marketing online care să ia în calcul toate canalele.
Robert Dumitru – Creative Director & Partner MTH Digital
Ce spun speakerii?
”Odată cu creșterea concurenței în digital marketing, costurile campaniilor PPC au crescut și ele, deci este mai important ca oricând să optimizăm constant campaniile și să urmărim atent indicatori precum ROAS și cost de achiziție client. De asemenea, campaniile PPC se bazează din ce în ce mai mult pe machine learning, fie că ne referim la Performance Max sau la campaniile clasice de conversie din Facebook Ads, deci este deosebit de important să avem bine pusă la punct partea de tracking a campaniilor și să avem o strategie coerentă de marketing online care să ia în calcul toate canalele”, spune Robert Dumitru – Creative Director & Partner @ MTH Digital.
Ce spun organizatorii?
„Chiar dacă implică multe cifre, strategie, monitorizare și analiză, zona de PPC Marketing este extrem de importantă pentru orice business din zona de E-Commerce. De aceea, abordăm pe larg acest subiect la SocialPedia 48, alături de trei super specialiști din acest domeniu. Știm că din comunitatea noastră fac parte destul de multe persoane care au afaceri online, așa că această ediție le este dedicată,” declară organizatoarele evenimentului.
Citeşte şi: SocialPedia 47…
Citeşte şi: SocialPedia 48…