Vara aceasta, Danone și noul pahar de iaurt KISS îți oferă șansa unei mini vacanțe inedite la Futuroscope, unul dintre cele mai populare parcuri de distracții din Franța și unic în Europa.

Tot ce trebuie să faci este să descarci pe telefonul mobil aplicația Danone Kiss din Google Play sau AppStore, să cumperi un produs Danone inclus în concurs, până pe 27 iunie, să introduci numărul și data bonului fiscal în formularul dedicat și vei intra în tragerea la sorți pentru marele premiu: o excursie pentru două persoane în Franța, la parcul viitorului, Futuroscope.

Experiențe senzoriale inedite în 3D, 4D sau chiar 5D te așteaptă în spațiile extraordinare amenajate. Aventuri care îți taie respirația, călătorii surprinzătoare, jocuri pe teme știintifice și tehnologice, un spectacol feeric de lumini sunt doar câteva dintre atracțiile fascinante pe care le vei putea descoperi în cele trei zile pe care le vei petrece la Futuroscope, situat în vestul Franței, lângă orașul Poitiers.

În plus, dacă scanezi cu ajutorul aplicației – în magazine sau online – noul pahar Danone, completezi formularul cu datele tale de contact, vei fi înscris automat în tragerea la sorți pentru una din cele 30 de brățări inteligente, Fitbit Flex Activity and Sleep, Black oferite zilnic. Brățara Fitbit Flex Activity and Sleep, Black îți înregistrează pașii, distanța și caloriile arse pe tot parcursul zilei, noaptea îți urmărește calitatea somnului, iar dimineața te trezește într-un mod silențios, pentru ca tu să te bucuri de o vară relaxată.

Produsele participante la concurs sunt produsele Danone în noul pahar KISS, respectiv toate variantele de iaurt din gamele: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso și Danone Disney.

Cu un nume sugestiv, ce derivă din sintagma „Keep It Simple & Safe”, noul pahar KISS beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone. Paharul are o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât să poți savura iaurtul până la ultima linguriță. Cu un design ergonomic, atractiv şi colorat, fiecare iaurt Danone are de acum o culoare specifică pentru ca tu să îl identifici mai ușor la raft, aducând totodată un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor.

Pentru mai multe detalii despre aplicație și despre premiile oferite, accesează http://www.danone.ro/kissconcurs/ sau https://www.facebook.com/iaurtul.Danone?fref=ts.

Lifestyle & Leisure

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *