Farmec a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin rețeaua de magazine proprii

de   0 comentarii

Producătorul de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin rețeaua de magazine proprii, în prima jumătate a lui 2017. Compania deține 19 magazine proprii Farmec și Gerovital. Primele sunt situate în zone centrale ale mai multor orașe din țară, în timp ce magazinele Gerovital sunt amplasate majoritar în incinta marilor centre comerciale.

“Suntem extrem de încântați să avem aceste rezultate pentru prima jumătate a anului. Valoarea vânzărilor în magazinele de brand confirmă faptul că românii apreciază aceste spații unde, pe lângă produse cosmetice de top, li se oferă și consiliere gratuită. Anul acesta am extins rețeaua de magazine proprii cu 8 noi spații Gerovital. Acestea au un design modern și proaspăt, iar toți vizitatorii lor pot efectua gratuit teste de dermoanaliză. Până la finalul anului, urmează să deschidem noi magazine, pentru a ajunge mai aproape de românii din toate zonele țării. Magazinele sunt toate amplasate în zone accesibile și oferă numeroase promoții și surprize, a declarat Valentin Peter, Business Development Manager.

Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice și un brand emblematic pentru țara noastră. Mai multe detalii despre companie pe Twitter, Facebook și online.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *